Gå til innhold

det jeg ser....


beib

Anbefalte innlegg

det jeg ser er en som har det vondt...

det jeg ser er at jeg får det vondt...

det jeg ser er at man til tider bare vil rømme..

det jeg ser er at jeg blir møtt med motgang når jeg prøver og hjelpe...

det jeg ser er at jeg ikke har mere krefter...

det jeg ser er at jeg ikke kan hjelpe når en ikke selv vil ta i mot hjelp...

det jeg vet er at det er vondt...

det jeg vet er at jeg aldri vil kunne tilgi meg selv fordi jeg gikk tom for krefter...

det jeg vet er at jeg er alene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Beib,

Med tanke på alt det andre som har skjedd med deg, så tror jeg ikke det er fornuftig at du på toppen av det hele skal måtte ta ansvaret for ham.

Du må få tak i legevakten, og snakke med dem. Kanskje vil han oppleve det som at du er "illojal", men han vil takke deg etterpå.

Du kan ikke sitte med et slikt ansvar, vennen. Det nytter jo ikke at du også "går på veggen". Fortell legen at du/dere trenger hjelp, og NÅ - ikke neste uke.

Fortell om "farvel-brevet" og alt det andre. Legene skal være der for å hjelpe, og hvis man "lurer dem" (ved ikke å fortelle dem alt) så lurer man i virkeligheten pasienten.

*sender masse støtte til deg*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Beib,

Med tanke på alt det andre som har skjedd med deg, så tror jeg ikke det er fornuftig at du på toppen av det hele skal måtte ta ansvaret for ham.

Du må få tak i legevakten, og snakke med dem. Kanskje vil han oppleve det som at du er "illojal", men han vil takke deg etterpå.

Du kan ikke sitte med et slikt ansvar, vennen. Det nytter jo ikke at du også "går på veggen". Fortell legen at du/dere trenger hjelp, og NÅ - ikke neste uke.

Fortell om "farvel-brevet" og alt det andre. Legene skal være der for å hjelpe, og hvis man "lurer dem" (ved ikke å fortelle dem alt) så lurer man i virkeligheten pasienten.

*sender masse støtte til deg*

*klem*

håper du forstår at jeg ikke kunne ta tlf...

ja du har rett,jeg kan ikke sitte med dette ansvaret.....jeg har gjort alt som står i min makt...må bare innse at det er ikke nok,at det til syvende og sist ender med at jeg havner inne bak 4 vegger...

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du forstår at jeg ikke kunne ta tlf...

ja du har rett,jeg kan ikke sitte med dette ansvaret.....jeg har gjort alt som står i min makt...må bare innse at det er ikke nok,at det til syvende og sist ender med at jeg havner inne bak 4 vegger...

klem..

*klem*

Du skal være stolt av alt det du HAR gjort. At det ikke er "nok" er ikke din feil - du er da ikke et "en-kvinnes psyk psykehus" som kan "fikse ham"!

Vær sterk, Beib (for det ER du), og ring til legevakten. Fortell dem hva han sier, og si at du selv har vært pasient og ikke orker mer. ("Dere kan komme og hente ham eller meg!" ;-) )

Fortell dem at det er deres ansvar, og ikke ditt. Du har mer enn nok med selv å holde hodet over vannet.

Sørg for at legen kommer hjem til dere, og når legen kommer går du ut og overnatter hos foreldre/familie/venner.

Dette er IKKE ditt ansvar!

*klemmer deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...