Gå til innhold

Hva er dine interesser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine interesser?

Jeg skriver tekster og dikt og fotograferer.

Anonymkode: a6d1b...23b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er dine interesser?

Foto, tur/natur, familieaktivitet, serier.

Anonymkode: ee012...bad

Skrevet

Beklager å svare deg så negativt. Men for å være ærlig så er det litt uinteressant å se anonyme brukere ramse opp hobbyene sine. Da kunne jeg jo like så godt tatt et googlesøk over kjente hobbyer.

Jeg vil utfordre dere til å tørre å skrive et sånt lite utleverende innlegg under nick. Aner du hvor mange i Norge som fotograferer og skriver dikt. Ingen sjans i verden at noen kjenner deg igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er dine interesser?

Søm, foto, hage, samler på litt forskjellig (gamle dukker, matryoshkadukker og postkort), leser en del (mest krim) og fugler.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (29 minutter siden):

Beklager å svare deg så negativt. Men for å være ærlig så er det litt uinteressant å se anonyme brukere ramse opp hobbyene sine. Da kunne jeg jo like så godt tatt et googlesøk over kjente hobbyer.

Jeg vil utfordre dere til å tørre å skrive et sånt lite utleverende innlegg under nick. Aner du hvor mange i Norge som fotograferer og skriver dikt. Ingen sjans i verden at noen kjenner deg igjen.

Jeg ser absolutt synspunktene dine jeg er bare redd for å skrive med brukernavn akkurat nå.

Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Søm, foto, hage, samler på litt forskjellig (gamle dukker, matryoshkadukker og postkort), leser en del (mest krim) og fugler.

Har du mange dukker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...