AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Hva er dine interesser? Jeg skriver tekster og dikt og fotograferer. Anonymkode: a6d1b...23b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er dine interesser? Jeg skriver tekster og dikt og fotograferer. Anonymkode: a6d1b...23b Foto, tur/natur, familieaktivitet, serier. Anonymkode: ee012...bad 0 Siter
Fru2020 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Beklager å svare deg så negativt. Men for å være ærlig så er det litt uinteressant å se anonyme brukere ramse opp hobbyene sine. Da kunne jeg jo like så godt tatt et googlesøk over kjente hobbyer. Jeg vil utfordre dere til å tørre å skrive et sånt lite utleverende innlegg under nick. Aner du hvor mange i Norge som fotograferer og skriver dikt. Ingen sjans i verden at noen kjenner deg igjen. 4 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er dine interesser? Jeg skriver tekster og dikt og fotograferer. Anonymkode: a6d1b...23b Søm, foto, hage, samler på litt forskjellig (gamle dukker, matryoshkadukker og postkort), leser en del (mest krim) og fugler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Fru2020 skrev (29 minutter siden): Beklager å svare deg så negativt. Men for å være ærlig så er det litt uinteressant å se anonyme brukere ramse opp hobbyene sine. Da kunne jeg jo like så godt tatt et googlesøk over kjente hobbyer. Jeg vil utfordre dere til å tørre å skrive et sånt lite utleverende innlegg under nick. Aner du hvor mange i Norge som fotograferer og skriver dikt. Ingen sjans i verden at noen kjenner deg igjen. Jeg ser absolutt synspunktene dine jeg er bare redd for å skrive med brukernavn akkurat nå. Anonymkode: a6d1b...23b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Lillemus skrev (1 time siden): Søm, foto, hage, samler på litt forskjellig (gamle dukker, matryoshkadukker og postkort), leser en del (mest krim) og fugler. Har du mange dukker? Anonymkode: a6d1b...23b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Hoppe i strikk og bake lefser. Anonymkode: c850e...c16 0 Siter
tilstede Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Jeg liker å lage sanger. Synge i kor. Diamond painting. Gå turer. Periodevis er jeg en leser også. 0 Siter
laban Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Jeg har holdt på med musikk og sang i alle år. Spilte forskjellige instrumenter i oppveksten, som voksen er det korsang som har dominert. Jeg er med i to kor nå. Har ingen stor stemme, men er god i noter. Jeg er også glad i å lese, men det blir mest "enkle" ting som skandinavisk krim. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du mange dukker? Anonymkode: a6d1b...23b Rundt 70 dukker + 40 matryoshkaer. Har alltid vært så fascinert over slike russiske stabledukker, så i voksen alder har jeg samlet noen. 1 Siter
Ekstra Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Lillemus skrev (14 timer siden): Søm, foto, hage, samler på litt forskjellig (gamle dukker, matryoshkadukker og postkort), leser en del (mest krim) og fugler. laban skrev (10 timer siden): Jeg har holdt på med musikk og sang i alle år. Spilte forskjellige instrumenter i oppveksten, som voksen er det korsang som har dominert. Jeg er med i to kor nå. Har ingen stor stemme, men er god i noter. Jeg er også glad i å lese, men det blir mest "enkle" ting som skandinavisk krim. Har dere noen nye krimbøker å anbefale som sommerlektyre? Selv liker jeg også å lese, og veksler mellom ulike sjangre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Ekstra skrev (Akkurat nå): Har dere noen nye krimbøker å anbefale som sommerlektyre? Selv liker jeg også å lese, og veksler mellom ulike sjangre. Serien til Nilla Kjellsdotter, ganske ny, svensk forfatter, bøkene er "Jenta i stenparken", "Himmelgården" og "Til natten er forbi", nr. 4 "Ikke ditt barn" kommer ut 7/7. 2 Siter
laban Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Ekstra skrev (34 minutter siden): Har dere noen nye krimbøker å anbefale som sommerlektyre? Selv liker jeg også å lese, og veksler mellom ulike sjangre. Ingen av disse er splitter nye, men fra 2020-tallet eller noen år tidligere: Mattias Edvardssons "En familietragedie" og "Gode naboer". Den siste gjettet jeg riktignok slutten/løsningen på, men jeg liker stilen. Sam Lloyds "Minneskogen" og "Kjølvann". Anders de la Mottes "årstidskvartett": "Sensommer", "Høstdåd", "Vinterild" og "Våroffer". Litt eldre, hvis du ikke har lest dem: Johan Theorins serie fra Øland: https://www.norli.no/boker/skjonnlitteratur/krimboker/skumringstimen-10 Særlig de første likte jeg godt. 0 Siter
Ekstra Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Lillemus skrev (55 minutter siden): Serien til Nilla Kjellsdotter, ganske ny, svensk forfatter, bøkene er "Jenta i stenparken", "Himmelgården" og "Til natten er forbi", nr. 4 "Ikke ditt barn" kommer ut 7/7. laban skrev (8 minutter siden): Ingen av disse er splitter nye, men fra 2020-tallet eller noen år tidligere: Mattias Edvardssons "En familietragedie" og "Gode naboer". Den siste gjettet jeg riktignok slutten/løsningen på, men jeg liker stilen. Sam Lloyds "Minneskogen" og "Kjølvann". Anders de la Mottes "årstidskvartett": "Sensommer", "Høstdåd", "Vinterild" og "Våroffer". Litt eldre, hvis du ikke har lest dem: Johan Theorins serie fra Øland: https://www.norli.no/boker/skjonnlitteratur/krimboker/skumringstimen-10 Særlig de første likte jeg godt. Takk begge to, gode tips jeg ikke har hørt om her 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Lillemus skrev (På 18.6.2026 den 11.15): Serien til Nilla Kjellsdotter, ganske ny, svensk forfatter, bøkene er "Jenta i stenparken", "Himmelgården" og "Til natten er forbi", nr. 4 "Ikke ditt barn" kommer ut 7/7. Nå har jeg lest første bok og den var meget god. Enda en krim-sommer er reddet takket være dine tips! 1 Siter
psykedeliker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Nå for tiden er jeg mest interessert i å finne nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet. 1 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni psykedeliker skrev (31 minutter siden): Nå for tiden er jeg mest interessert i å finne nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet. Det er flott å ha en givende hobby. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni BrukerErHeltAnonym skrev (44 minutter siden): Det er flott å ha en givende hobby. Ihvertfall mer givende enn alternativene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni 2 hours ago, psykedeliker said: Nå for tiden er jeg mest interessert i å finne nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet. Er Doktoronline en del av dette samfunnet? Anonymkode: a8f43...f23 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni psykedeliker skrev (7 timer siden): Nå for tiden er jeg mest interessert i å finne nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet. It's a tough job, but somebody's gotta do it. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.