Gå til innhold

Fysisk vondt i hele kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør angsten og depresjonen fysisk vondt i hele kroppen konstant? Smertestillende hjelper ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alba skrev (Akkurat nå):

Hvorfor gjør angsten og depresjonen fysisk vondt i hele kroppen konstant? Smertestillende hjelper ikke.

Smerten kjennes fysisk hos meg også. Litium hjelper litt. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutes ago, Alba said:

Muskelspenninger?

Anonymkode: 62827...733

AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert psykomotorisk fysioterapi?

Anonymkode: d3489...d18

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du vurdert psykomotorisk fysioterapi?

Ja har prøvd men funka ikke siden det sitter langt inni magen og nesten mot ryggraden. Og langt inni halsen også blir jeg kvalt og vanskelig å puste fordi får ikke nok oksygen.

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (2 minutter siden):

Ja har prøvd men funka ikke siden det sitter langt inni magen og nesten mot ryggraden. Og langt inni halsen også blir jeg kvalt og vanskelig å puste fordi får ikke nok oksygen.

Hvor lenge gikk du i behandling da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Muskelspenninger?

Anonymkode: 62827...733

Ja mest langt inni magen og ryggen og korsryggen. 

Det gjør vondt i alle muskler og på de musklene jeg selv kommer til så maserer jeg det sånn at det skal gjøre enda mere vondt. Får vekk litt av det vonde på å gjøre det enda mere smertefullt. Sikkert vanskelig å forstå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge gikk du i behandling da?

I mange år

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (1 minutt siden):

I mange år

Leit det ikke funket for deg da. Hva med terapi? Regner med du har prøvd det også?

Skrevet
Alba skrev (1 time siden):

Fordi hjernen og kroppen henger sammen. Og påvirker hverandre veldig mye. Er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. 

Anonymkode: c62c8...9ca

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...