Alba Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Hvorfor gjør angsten og depresjonen fysisk vondt i hele kroppen konstant? Smertestillende hjelper ikke. 0 Siter
Havfruen Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Alba skrev (Akkurat nå): Hvorfor gjør angsten og depresjonen fysisk vondt i hele kroppen konstant? Smertestillende hjelper ikke. Smerten kjennes fysisk hos meg også. Litium hjelper litt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni 3 minutes ago, Alba said: Hvorfor gjør angsten og depresjonen fysisk vondt i hele kroppen konstant? Smertestillende hjelper ikke. Muskelspenninger? Anonymkode: 62827...733 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Har du vurdert psykomotorisk fysioterapi? Anonymkode: d3489...d18 0 Siter
Alba Skrevet 17. juni Forfatter Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du vurdert psykomotorisk fysioterapi? Anonymkode: d3489...d18 Ja har prøvd men funka ikke siden det sitter langt inni magen og nesten mot ryggraden. Og langt inni halsen også blir jeg kvalt og vanskelig å puste fordi får ikke nok oksygen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Alba skrev (2 minutter siden): Ja har prøvd men funka ikke siden det sitter langt inni magen og nesten mot ryggraden. Og langt inni halsen også blir jeg kvalt og vanskelig å puste fordi får ikke nok oksygen. Hvor lenge gikk du i behandling da? Anonymkode: d3489...d18 0 Siter
Alba Skrevet 17. juni Forfatter Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Muskelspenninger? Anonymkode: 62827...733 Ja mest langt inni magen og ryggen og korsryggen. Det gjør vondt i alle muskler og på de musklene jeg selv kommer til så maserer jeg det sånn at det skal gjøre enda mere vondt. Får vekk litt av det vonde på å gjøre det enda mere smertefullt. Sikkert vanskelig å forstå. 0 Siter
Alba Skrevet 17. juni Forfatter Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge gikk du i behandling da? Anonymkode: d3489...d18 I mange år 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Alba skrev (1 minutt siden): I mange år Leit det ikke funket for deg da. Hva med terapi? Regner med du har prøvd det også? Anonymkode: d3489...d18 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Alba skrev (1 time siden): Hvorfor gjør angsten og depresjonen fysisk vondt i hele kroppen konstant? Smertestillende hjelper ikke. Fordi hjernen og kroppen henger sammen. Og påvirker hverandre veldig mye. Er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: c62c8...9ca 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.