AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Jeg er så lei, nå har driten kommet tilbake igjen! Jeg er sengeliggende pga ME og klarer ikke å komme meg ut av huset. Det å stå i angst hele daggen er så tappende, jeg blir kvalm og brekker meg og hjernen skaper mer panikk. Jeg prøver på pusteøvelser osv men denne gangen hjelper det ikke så bra. Er som om angsten setter seg skikkelig i kroppen. Ligger og strammer og skjelver. Jeg er veldig flink å tenke mye også, har jo all verdens tid men fy søren det er vanskelig å få vekk tankene og jobbe hele veien med det. Er bare så lei og redd 😟 Anonymkode: cb39f...03e 0 Siter
Livetsperle Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Går du i behandling? Anonymkode: f8afa...0f0 Nei, har nylig fått angst igjen etter å ha vært noe lundes fri fra det i 3 år 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Livetsperle skrev (4 minutter siden): Nei, har nylig fått angst igjen etter å ha vært noe lundes fri fra det i 3 år Hvis jeg var deg ville jeg bedt om hjelp igjen da. Anonymkode: f8afa...0f0 0 Siter
ISW Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Jeg synes denne er veldig hjelpsom og litt "motsatt" av tradisjonelle selvhjelpsråd som pusteøvelser: 5 råd mot panikkangst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.