Snill gutt Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Å se en vakker person med klær på kan tenner vel så mye som å se henne uten? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Snill gutt skrev (1 time siden): Å se en vakker person med klær på kan tenner vel så mye som å se henne uten? Nå er jeg kvinne, men det er mye mer spennende med litt klær på en mann - da er ikke alt avslørt med en gang og man kan leke seg med å få lov til å avsløre selv. 1 Siter
Grendel Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Uten klær så klart. Jeg kler ikke på noen med øynene. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Liker best mannen med klær hehe Har ingen seksuelle lyster dessverre for vi kunne hatt det moro sammen, sex er sunt for kropp og sinn. 0 Siter
Crimson Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Snill gutt skrev (2 timer siden): Å se en vakker person med klær på kan tenner vel så mye som å se henne uten? Enkelte klesplagg kan faktisk fortelle nesten helt nøyaktig hvor vakker hun er uten. Det kan være så sjokkerende opphissende, at en får umiddelbart lyst til både å se mer av henne, og samtidig gjemme seg bort av dårlig samvittighet. Klær kan fortelle en hel del om en person, kanskje ikke alltid hva du selv tror, men likevel. Klær kan tilføre enda mer av det du liker. Samtidig kan klær skuffe deg, noe en naken kvinnekropp svært sjelden gjør. Tvert i mot. 1 Siter
Babette Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg tenner på menn med hvit skjorte og herrebukse, særlig bakfra. Og de må gjerne ha litt pondus. 1 Siter
ISW Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Babette skrev (6 minutter siden): Jeg tenner på menn med hvit skjorte og herrebukse, særlig bakfra. Og de må gjerne ha litt pondus. Haha, jeg leste den og lo litt her jeg sitter i penbukse og hvit skjorte, og vommen er fortsatt ikke helt borte 3 Siter
Snill gutt Skrevet 20. juni Forfatter Skrevet 20. juni De fleste av dere har svart at påkledd er mest spennende. Da jan man jo også la fantasien få litt dpulkerom... 0 Siter
ISW Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) Jeg må si at det peneste antrekket jeg ser kvinner i er skinny Levis evt Lois bukser, hvit bluse/skjorte og kort blazer. Altså litt "business casual" antrekk. Det er imidlertid ikke sånn at jeg ikke klarer å styre meg når jeg ser det, men pent er det. Endret 20. juni av ISW 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Snill gutt skrev (På 20.6.2026 den 16.10): De fleste av dere har svart at påkledd er mest spennende. Da jan man jo også la fantasien få litt dpulkerom... Jeg tror ikke påkledd er mer spennende først og fremst, bare mer informativt, mht hva som er viktig for kvinner. Mannen vil se så tydelig som mulig hva som skjuler seg under. Det reflekterer bare hvor forskjellig menn og kvinner tenker. Kvinner vil ha penskjorte og dressbukse, fordi det gir inntrykk av orden, kontroll og god økonomi. Det er sexy for kvinner. Anonymkode: 46c48...e3b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinner vil ha penskjorte og dressbukse, fordi det gir inntrykk av orden, kontroll og god økonomi. Det er sexy for kvinner. Anonymkode: 46c48...e3b Noen få kvinner har uttalt seg i denne tråden. Jeg tror neppe du kan dra noen konklusjoner om hva kvinner vil ha ut fra det. Jeg er kvinne, og dressbukse er ikke spesielt sexy i min verden. Jeg har aldri tenkt tanken engang. Er forøvrig oppvokst i arbeidsklassen med foreldre som er petimetre når det gjelder orden og kontroll på økonomi, så jeg ser ikke likhetene mellom dressbukse og det nevnte. Dressbukse forbinder jeg med juleaften og konfirmasjoner liksom. Anonymkode: 6f435...115 1 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tror ikke påkledd er mer spennende først og fremst, bare mer informativt, mht hva som er viktig for kvinner. Mannen vil se så tydelig som mulig hva som skjuler seg under. Det reflekterer bare hvor forskjellig menn og kvinner tenker. Kvinner vil ha penskjorte og dressbukse, fordi det gir inntrykk av orden, kontroll og god økonomi. Det er sexy for kvinner. Anonymkode: 46c48...e3b Tja... Gi meg en kar (forholdsvis normalvektig) med arbeidsbukse og vernehjelm og jeg blir mo i knærne... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Snill gutt skrev (På 19.6.2026 den 8.45): Å se en vakker person med klær på kan tenner vel så mye som å se henne uten? En lekker trikå kanskje? Anonymkode: a024b...fe5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Lillemus skrev (15 timer siden): Tja... Gi meg en kar (forholdsvis normalvektig) med arbeidsbukse og vernehjelm og jeg blir mo i knærne... Det er kategorien under penskjorte og dressbukse. Klær som signaliserer makt og styrke tenner damer. En arbeider som kjører stor bil, bruker grovt verktøy, løfter tungt og svetter osv er det mange kvinner som tenner på. Kvinner tenner på å underkaste seg, det er seksuelt, det er naturlig. Derfor er få kvinner egnet som ledere i yrkeslivet, samme hvor provoserende en slik sannhet er. Kompetanse er bra, men naturen slipper ikke taket likevel. Anonymkode: 46c48...e3b 0 Siter
Grendel Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Jeg er litt overrasket over å være den eneste som blir mest tent av en naken kropp. Er jeg den rare her? Jeg kommer ikke på en eneste situasjon hvor det ville vært mer spennende at en kvinne var påkledd. Jeg synes i alle fall det er praktisk å ikke bli tent av at noen kler på seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hvit, ren tskjorte og bokser😋 Anonymkode: 7bb8a...71a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Grendel skrev (16 timer siden): Jeg er litt overrasket over å være den eneste som blir mest tent av en naken kropp. Er jeg den rare her? Jeg kommer ikke på en eneste situasjon hvor det ville vært mer spennende at en kvinne var påkledd. Jeg synes i alle fall det er praktisk å ikke bli tent av at noen kler på seg. Du er den ærligste og mest rett på sak. Klart at uten klær tenner mest. Det er litt for opplagt, så da ble det en avsporing rundt hvilke klær som gjør at kroppen frister litt ekstra. Kroppen tenner alltid mest selvsagt, ingen klær kan matche den😊 Anonymkode: 46c48...e3b 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Burka må være det som tenner mest. Blir som et Kinder-egg, man aner ikke hva som er på innsiden før man åpner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.