AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg la meg altfor sent. Klokken var vel ett. Hadde tatt min lithium, og mine andre medisiner deriblant cetrizin som jeg tar på grunn av allergi. Kunne ikke sove tankene gikk til han forrige jeg holdt på med som var en løgner. Lovte meg både at vi var et datende par og at han overhodet ikke var på sex jakt, snakket om at vi skulle på reise. En mann i etisk yrke i helsevesenet og 11 år eldre, jeg ville tatt han for god til å behandle meg slik. Måten han gjorde det på slutten var også ganske vond. Som om jeg ikke betydde noe og gjorde nå tydeligvis ikke det. Uansett klokken nærmet seg 4. Og jeg tok alimemazin. Deretter kjente mye tremor i hander og føtter armer og ansikt. Sovnet etterhvert, men våknet helt i ønska etter 6 timer med urolig søvn. Hodepine og følte jeg, så dårlig ellerokke var tilstede. Nå lunsjtid føler jeg meg bedre. Jeg har aldri reagert slik på alimemazin. Legene har sagt litt ulike ting angående cetrizin. Noen har sagt at det ikke er noe farlig å ta begge, noen har sagt det må du være forsiktig med, andre at ikke gjør det. Så da hender det jeg tar begge, hvis jeg ikke vet hvordan natten forløper og blir desperat. Er jo mulig jeg ikke drakk nok vann i løpet av dagen og grunnen var lithium, men det kom rett etter alimemazin. Syntes det var skummelt. Hva kan være årsaken? Anonymkode: 46171...e40 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det høres ut som en skummel opplevelse. Det beste er nok å spørre din behandler og beskrive hva du opplevde. Har blitt fortalt av min psykiater at jeg skal si i fra med en gang jeg får mye skjelvinger av litium. Jeg tviler på at det er alimemazinen. Har ikke hørt om at det skal gi sånne bivirkninger. Men ja du burde forklare alt du forklarte her til behandler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Den forsvunne diamanten skrev (15 minutter siden): Det høres ut som en skummel opplevelse. Det beste er nok å spørre din behandler og beskrive hva du opplevde. Har blitt fortalt av min psykiater at jeg skal si i fra med en gang jeg får mye skjelvinger av litium. Jeg tviler på at det er alimemazinen. Har ikke hørt om at det skal gi sånne bivirkninger. Men ja du burde forklare alt du forklarte her til behandler. Ja, håper de svarer da. Min psykiater har fortalt oss om skjelvinger, men forsto det slik at det var i mindre grad å forvente. Hva er mindre grad har jeg ingen peiling på. Ingen peiling på alvorlighets grad og om jeg bør dra til legen med en gang. Eller om det kan vente til behandlingstiden om to uker. Er det fastlegen lege eller psykolog jeg skal kontakte? Anonymkode: 46171...e40 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.