AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva er grunnen til at noen (sånn som jeg). Utvikler panikkangst? Andre tar jo ting helt med ro. Tror ikke det er genetisk fordi ingenting familien er det bare jeg som sliter med det. Er det rett og slett oppvekst og livserfaringer? Jeg har c-ptsd. Anonymkode: e098a...36d 0 Siter
Livetsperle Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det kan ligge i familiens gener, oppvekst, levevilkår eller personlighet. Hvordan er din personlighet i forhold til resten av familien din? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Kan ikke panikkangst også følge av kompleks-PTSD? Du har et nervesystem som er i konstant beredskap. Det er ikke rart om det innimellom trykker på den store røde knappen for alt og ingenting. Anonymkode: 75eed...40c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Livetsperle skrev (37 minutter siden): Det kan ligge i familiens gener, oppvekst, levevilkår eller personlighet. Hvordan er din personlighet i forhold til resten av familien din? Er nok den engstelige. Anonymkode: e098a...36d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan ikke panikkangst også følge av kompleks-PTSD? Du har et nervesystem som er i konstant beredskap. Det er ikke rart om det innimellom trykker på den store røde knappen for alt og ingenting. Anonymkode: 75eed...40c Det er veldig sannsynlig. Anonymkode: e098a...36d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.