Musikk Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) Noen andre en meg som ikke er så veldig begeistret for sommeren og varmen? føler vi oss mer ensomme om sommeren? Endret 19. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Musikk skrev (11 minutter siden): Noen andre en meg som ikke er så veldig begeistret for sommeren og varmen? føler vi oss mer ensomme om sommeren? Jeg blir mye fortere lei av alt om sommeren. 0 Siter
Glitter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg liker sommeren, men er like ensom hele året. Men jeg håper dette blir en bra sommer nå når jeg er flyttet til byen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg liker sommeren minst. Det ligger så mange forventninger i luften. Anonymkode: 734e3...a64 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker sommeren minst. Det ligger så mange forventninger i luften. Anonymkode: 734e3...a64 Jeg gjør ikke på så mye om sommeren heller ofte for varmt. 0 Siter
Vhanja Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg er veldig glad i sommeren i den forstand at jeg elsker blomster og grønn natur. Jeg blir glad når jeg ser ut og det er grønt og sol. Men jeg liker ikke varmen. Blir varm og uvel av den. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Har ikke hatt så mye sommer her akkurat, jeg fryser på beina og det regner ute. Liker sol og varme men ikke når det blir for varmt men bedre enn dette må da vær gudene kunne gjøre 0 Siter
Ekstra Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg elsker sommeren og varmen. Enkelte ganger blir det for mye av det gode, men med tanke på hvor lenge det er kaldt i løpet av året, klarer jeg ikke å mislike det i særlig grad. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg elsker sommeren når jeg har ferie. Dvs jeg elsker juli. Juni er en måned jeg bare drømmer om å bli pensjonist. Alt for mye å gjøre og alt for lite søvn. 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni stjernestøv skrev (1 time siden): Har ikke hatt så mye sommer her akkurat, jeg fryser på beina og det regner ute. Liker sol og varme men ikke når det blir for varmt men bedre enn dette må da vær gudene kunne gjøre Ikke mye sommer her heller kaldt og regnvær, i dag 22 grader og☀️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Musikk skrev (6 minutter siden): Ikke mye sommer her heller kaldt og regnvær, i dag 22 grader og☀️ Ja ganske ufyselig i grunn, da må du jo sitte ute i sola 0 Siter
emilie321 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Liker sommeren, men ikke hvis det blir for varmt. Særlig hvis det er for varmt på nettene, da sover jeg enda mindre enn det jeg gjør til vanlig. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni liker lysere dager, men jeg irriterer meg når jeg får mye blå himmel mens andre får torden. Og så er jeg lei «hva skal du i sommer da»? fordi jeg vet ikke. Varmt nok i norge, så jeg utsetter ferien så lenge jeg kan. Jeg er ikke noe interessert i å ha ferie når jeg skal være i norge så jeg føler jeg må til utlandet men jeg vet liksom ikke hvor. Jeg hater jo bare meg selv for at jeg ikke er en sånn personlighet som holder kontakt med alle og får besøk av de eller besøker de.. 0 Siter
cilie Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg elsker sommer, men blir fortere rastløs, «ensom» osv om det ikke skjer noe på pene dager. Og bruker mye tid om sommeren på å grue meg til høst og jobb. I dag er en sånn dag. Skulle gjerne vært på Over Oslo, men så ble det ikke slik. Jeg kunne funnet på noe annet, men orker egentlig ikke heller da jeg har vært syk og burde bare kose meg selv… Men det er nok lettere når det er mørkt og kaldt ute. 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni stjernestøv skrev (1 time siden): Ja ganske ufyselig i grunn, da må du jo sitte ute i sola Sitte ut i solen nei å nei🥵du er så heldig med være🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni cilie skrev (27 minutter siden): Jeg elsker sommer, men blir fortere rastløs, «ensom» osv om det ikke skjer noe på pene dager. Og bruker mye tid om sommeren på å grue meg til høst og jobb. I dag er en sånn dag. Skulle gjerne vært på Over Oslo, men så ble det ikke slik. Jeg kunne funnet på noe annet, men orker egentlig ikke heller da jeg har vært syk og burde bare kose meg selv… Men det er nok lettere når det er mørkt og kaldt ute. Du kan ikke like 22 grader og sol😩jeg liker høsten😁 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Musikk skrev (28 minutter siden): Du kan ikke like 22 grader og sol😩jeg liker høsten😁 Jeg forstår deg en klarer ikke så mye når en ikke er i form det har du rett i alt blir så tungt. 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni UtakknemligDiva skrev (3 timer siden): liker lysere dager, men jeg irriterer meg når jeg får mye blå himmel mens andre får torden. Og så er jeg lei «hva skal du i sommer da»? fordi jeg vet ikke. Varmt nok i norge, så jeg utsetter ferien så lenge jeg kan. Jeg er ikke noe interessert i å ha ferie når jeg skal være i norge så jeg føler jeg må til utlandet men jeg vet liksom ikke hvor. Jeg hater jo bare meg selv for at jeg ikke er en sånn personlighet som holder kontakt med alle og får besøk av de eller besøker de.. Høre om alt det hyggelige andre skal med familien eller venner i sommer. Jeg skal ingen ting i sommer. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Musikk skrev (22 minutter siden): Høre om alt det hyggelige andre skal med familien eller venner i sommer. Jeg skal ingen ting i sommer. som i en påminnelse om hva du ikke klarte å få til? 🙃 jeg synes også det er kjedelig å høre om egentlig. 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni (endret) UtakknemligDiva skrev (48 minutter siden): som i en påminnelse om hva du ikke klarte å få til? 🙃 jeg synes også det er kjedelig å høre om egentlig. Ikke det at jeg ikke klarer men det passer ikke altid med reiser må ofre reise alene. Jeg har katt. Endret 19. juni av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.