AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fastlegen min er helt ok. Han er ikke direkte dårlig men heller ikke bra. Jeg er ikke så veldig fornøyd. Han virker alltid stresset og jeg føler ofte han ikke vet enkle ting. Som feks at litium blodprøve skal taes 12 timer etter siste dose (jeg må minne han på det hver gang). Jeg aner ikke om fastlegen jeg tenker bytte til er bra eller ikke. Anonymkode: d2a8e...535 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du har ingenting å tape på å bytte. Hvis du ikke liker neste fastlege så er det bare å bytte igjen. Anonymkode: 8be86...fc9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du har ingenting å tape på å bytte. Hvis du ikke liker neste fastlege så er det bare å bytte igjen. Anonymkode: 8be86...fc9 Det er ingen som er verdt å bytte til som har ledige plasser så jeg må stå på venteliste for hvert bytte. Anonymkode: d2a8e...535 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.