Gå til innhold

Har vært her i snart syv år.


Anbefalte innlegg

Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

I august har jeg vært her i 29 år... Herrefred. DOL åpnet i 1996 og jeg fant nettstedet i august 1997 via en lenke på dagbladet. Og vel... Dette er jo som Hotel California, "You can check out any time you like, but you can never leave"...

Oi det er lenge! :) Hehe ja. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Jeg og mener jeg var her når det gikk an å chatte. 

Mener du "Småprat"? Det var vel bare noen få år rundt år 2000?

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Mener du "Småprat"? Det var vel bare noen få år rundt år 2000?

Ja det var noe chatte greier og husker vi chattet flere på en gang, husker ikke årstall jeg :) 

Ikkeanonymnok
Skrevet

 

Lillemus skrev (50 minutter siden):

Mener du "Småprat"? Det var vel bare noen få år rundt år 2000?

 

stjernestøv skrev (48 minutter siden):

Ja det var noe chatte greier og husker vi chattet flere på en gang, husker ikke årstall jeg :) 

Vi hadde jo også ranglerchatten.

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden):

 

 

Vi hadde jo også ranglerchatten.

Å var det og noe, det var nå mange på den chattet. Kjekt det :) 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (13 minutter siden):

Vi hadde jo også ranglerchatten.

Mmmm.... Var ikke det en chat tilknyttet "utbrytergjengen" som forsvant fra DOL ved en omlegging? Den var vel ikke tilknyttet DOL?

Skrevet
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Mmmm.... Var ikke det en chat tilknyttet "utbrytergjengen" som forsvant fra DOL ved en omlegging? Den var vel ikke tilknyttet DOL?

Utbryterne laget et eget forum som het lysfontenen.

Anonymkode: 1c3e2...e9f

Ikkeanonymnok
Skrevet (endret)
Lillemus skrev (28 minutter siden):

Mmmm.... Var ikke det en chat tilknyttet "utbrytergjengen" som forsvant fra DOL ved en omlegging? Den var vel ikke tilknyttet DOL?

Nja, etter hva jeg husker var de fleste fra ranglerne fortsatt aktive på DOL. Det var jo bare en irc-kanal som folk chattet på. 

Ranglerne var vel heller ikke tilknyttet DOL sånn direkte (altså chatløsningen), men folkene var jo dolere.

Endret av Ikkeanonymnok
Lagt til
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (9 minutter siden):

Nja, etter hva jeg husker var de fleste fra ranglerne fortsatt aktive på DOL. Det var jo bare en irc-kanal som folk chattet på. 

Ranglerne var vel heller ikke tilknyttet DOL sånn direkte (altså chatløsningen), men folkene var jo dolere.

Den hadde altså ikke noe med DOL å gjøre, annet enn at brukerne var fra DOL?

Ikkeanonymnok
Skrevet
Lillemus skrev (14 minutter siden):

Den hadde altså ikke noe med DOL å gjøre, annet enn at brukerne var fra DOL?

Det stemmer.

Skrevet

Jeg har også vært her fra Lillemus fikk eldstemann.  Og jeg har vært på lysfontenen, men var vel her innimellom.  Fant aldri tonen på Småprat, men vært en del på MSN med flere fra dol.

Skrevet

Når var omleggingen? Det var jo helt annerledes her før og husker jeg likte ikke omleggingen. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Vært her siden 2003. Dette brukernavnet er mye nyere da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...