Dorthe Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Hvilken app mener dere har de beste bøkene? Og hvem er verdt prisen når man ikke lytter hver dag? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Dorthe skrev (3 timer siden): Hvilken app mener dere har de beste bøkene? Og hvem er verdt prisen når man ikke lytter hver dag? Jeg bruker Storytel for jeg synes de var best å søke i, de var også dyrest, men det var ikke så stor prisforskjell mener jeg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Jeg har nextory akkurat nå, jeg bytter litt etter hvor jeg får rabatt. Hvis du vil kan jeg sende deg en link på 30 dager gratis der på pm. Troooor det skal fungere greit. 1 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni Forfatter Skrevet 20. juni Jeg har bestilt prøveperiode på Nextory på linken fra XbellaX. 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg har begge to, og det er for min del verdt det. For de som har dysleksi eller er symshemmet, er også Toni en gratis mulighet. Men de kommersielle appene er bedre imo. Mer stabile, og relativt raskt ute med nye titler. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni det skulle stå TIBI, men det var ikke autokorrektur enig i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.