Gå til innhold

Er det greit å be venninne holde kjeft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei av mine bestevenninner ba meg holde kjeft i tlf etter at jeg spurte om hun kunne komme snart, hun var allerede for sen. Da hun sa holf kjeft og la på, ble jeg ganske fornærmet. Skrev hvorfor hun ba meg holde kjeft. Hun har diagnsoen sterk Adhd og vanskeligheter for å uttrykke seg. I en tidligere anledning har hun tatt en vinflaske ut av neven min, i det jeg skulle ta litt til før vi skulle gå. Da sa hun " du kan bare glemme å få mer, du skulle jo gå". Hun er tidvis veldig frekk med meg, leker med meg som er snill og grei mot henne. Hun legger skyld på adhd'n sin og at hun ikke mener det personlig. Det oppstod krangel mellom oss og vi har ikke pratet idag. Jeg orker ikke å ringe henne... Bør jeg la det ligge? Tenke på meg selv? 

Anonymkode: 26fa1...ca0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit å si "hold kjeft" til noen. Jeg synes det er en utrolig frekk ting å si. Det finnes mange andre måte rman kan formulere seg på.

Anonymkode: 27616...f42

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden):

Hadde ikke brydd meg.

Det var ikke bare det. Vi skulle ut sammen og hum pratet nesten bare i tlf hele tiden, før hun ville gå plutselig. Kommer alltid for sent til avtaler og vi må ta det til hennes favør pga adhd. Man kan ikke alltid rette seg til mennesker med adhd. Jeg klarer ikke dette.. Synd, men tror venneksapet er på hell nå. Vært venner siden barmdommen.

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var ikke bare det. Vi skulle ut sammen og hum pratet nesten bare i tlf hele tiden, før hun ville gå plutselig. Kommer alltid for sent til avtaler og vi må ta det til hennes favør pga adhd. Man kan ikke alltid rette seg til mennesker med adhd. Jeg klarer ikke dette.. Synd, men tror venneksapet er på hell nå. Vært venner siden barmdommen.

Har du sagt til henne hvordan det oppleves for deg?

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (57 minutter siden):

Har du sagt til henne hvordan det oppleves for deg?

Ja men hun sa det var meg det gjerne gikk utover, fordi hun kjente meg så godt. Merker bare jeg ikke vil prate med henne nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...