AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Hvorfor? Og hvorfor er det feil å være usikker på seg selv? Hvorfor er det feil å synes lite om seg selv? Hvorfor er det de med selvtillit som er mest attraktive på f.eks kjønnsmarkedet? Anonymkode: 2e17e...8c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg opplevde å være attraktiv selv om jeg var stille og sjenert med lav selvtillit. Ikke på byen, men det var jeg ikke interessert i heller. Tror man bare tiltrekker seg en annen type mennesker, på godt og vondt. Han jeg endte opp med er en naturlig ivaretaker, er veldig sosial og jeg har hatt mye støtte i han. Anonymkode: f1ccf...f89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg opplevde å være attraktiv selv om jeg var stille og sjenert med lav selvtillit. Ikke på byen, men det var jeg ikke interessert i heller. Tror man bare tiltrekker seg en annen type mennesker, på godt og vondt. Han jeg endte opp med er en naturlig ivaretaker, er veldig sosial og jeg har hatt mye støtte i han. Anonymkode: f1ccf...f89 Er du pen? Anonymkode: 5695f...faf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er du pen? Anonymkode: 5695f...faf Overhodet ikke Anonymkode: 2e17e...8c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor? Og hvorfor er det feil å være usikker på seg selv? Hvorfor er det feil å synes lite om seg selv? Hvorfor er det de med selvtillit som er mest attraktive på f.eks kjønnsmarkedet? Anonymkode: 2e17e...8c3 Trenger ikke ha en voldsom selvtillit, men det kan være ganske slitsomt å være sammen med noen som konstant rakker ned på seg selv. Få orker være hobbypsykolog til kjæresten sin Anonymkode: fd098...69c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger ikke ha en voldsom selvtillit, men det kan være ganske slitsomt å være sammen med noen som konstant rakker ned på seg selv. Få orker være hobbypsykolog til kjæresten sin Anonymkode: fd098...69c Det forstår jeg. Men har lest såpass mange uttalelser fra menn, både her på forumet og ellers, at det som tenner dem er jenter/damer som utstråler selvtillit. Sånn at interessen vekkes pga kvinnens selvtillit. Det må jo bety at de som ikke utstråler selvtillit, men f.eks er tilbakeholdne og sjenerte, ikke vekker interesse. Det er jo litt trist. Anonymkode: 2e17e...8c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg opplevde å være attraktiv selv om jeg var stille og sjenert med lav selvtillit. Ikke på byen, men det var jeg ikke interessert i heller. Tror man bare tiltrekker seg en annen type mennesker, på godt og vondt. Han jeg endte opp med er en naturlig ivaretaker, er veldig sosial og jeg har hatt mye støtte i han. Anonymkode: f1ccf...f89 Så fint for deg Anonymkode: 2e17e...8c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det forstår jeg. Men har lest såpass mange uttalelser fra menn, både her på forumet og ellers, at det som tenner dem er jenter/damer som utstråler selvtillit. Sånn at interessen vekkes pga kvinnens selvtillit. Det må jo bety at de som ikke utstråler selvtillit, men f.eks er tilbakeholdne og sjenerte, ikke vekker interesse. Det er jo litt trist. Anonymkode: 2e17e...8c3 Å være sjenert kan være attraktivt, men det å konstant "synes lite om seg selv" er noe som kan virke ganske tappende for mange. Anonymkode: fd098...69c 0 Siter
Ekstra Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Selvsikkerhet er sexy. Man kan være selvsikker og introvert, da kalles man gjerne sky. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Generelt vil jeg si at de er mer attraktive de som er mer opptatt av andre ting enn seg selv. Det kan være at disse også utstråler mer selvtillit. Selvopptatte viser det motsatte. 1 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Ja, de som utstråler selvtillit er mer attraktive det tror jeg nok de er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.