AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Da tenker også i eventuell utredning/fastsetting av diagnose. Anonymkode: a64c6...695 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni nachnoo skrev (11 minutter siden): Ja, det er vanlig. Akkurat. Kan man som pasient be om en time hos poliklinisk behandler selv om man innlagt på sengepost? For å eventuelt diskutere noe Anonymkode: a64c6...695 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg har fått dette tidligere når jeg har spurt, så det er mulig ja. Anonymkode: 802f8...d38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Da jeg var innlagt var det dialog mellom helsepersonell, men jeg som pasient fikk ikke lov til å kommunisere med behandler fra poliklinikk. De hadde ulike ansvarsområder, og det var enklere for dem hvis pasienten bare forholdt seg til de som jobbet på posten. Anonymkode: d127e...549 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg både møtte behandler til timer alene og vi hadde samarbeidsmøte på posten der alle var med. Anonymkode: 18e58...0ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg både møtte behandler til timer alene og vi hadde samarbeidsmøte på posten der alle var med. Anonymkode: 18e58...0ca Jeg så i journalen at behandlere hadde hatt et samarbeidsmøte under innleggelsen. Jeg ble ikke invitert med inn. Anonymkode: a64c6...695 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg så i journalen at behandlere hadde hatt et samarbeidsmøte under innleggelsen. Jeg ble ikke invitert med inn. Anonymkode: a64c6...695 Åja, det var rart? Anonymkode: 18e58...0ca 0 Siter
Fru2020 Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Poliklinisk behandler og behandler på sengepost på dps og overlegen på sykehuset på mitt forrige bosted samarbeidet tett. Når jeg har vært innlagt har jeg alltid gått til faste avtaler i poliklinikken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Åja, det var rart? Anonymkode: 18e58...0ca Vet ikke?😅 Anonymkode: a64c6...695 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke?😅 Anonymkode: a64c6...695 Nei, det vet vel egentlig jeg heller for jeg vet ikke hva som er vanlig men det gir i alle fall mening for meg at en som pasient blir spurt om man vil være med. Anonymkode: 18e58...0ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, det vet vel egentlig jeg heller for jeg vet ikke hva som er vanlig men det gir i alle fall mening for meg at en som pasient blir spurt om man vil være med. Anonymkode: 18e58...0ca Mulig det kun er for fagfolk. Jeg var uansett ganske dårlig da jeg var innlagt. Anonymkode: a64c6...695 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig det kun er for fagfolk. Jeg var uansett ganske dårlig da jeg var innlagt. Anonymkode: a64c6...695 Jeg var jo med som pasient? Men kan godt hende det blir gjort ulikt fra sted til sted. Anonymkode: 18e58...0ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg var jo med som pasient? Men kan godt hende det blir gjort ulikt fra sted til sted. Anonymkode: 18e58...0ca Ja, du var med. Mulig det er forskjell fra sted til sted, ja. Anonymkode: a64c6...695 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Har opplevd nav kontakte meg for et jobb møte på sengepost på DPS en gang. Anonymkode: b6316...06c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har opplevd nav kontakte meg for et jobb møte på sengepost på DPS en gang. Anonymkode: b6316...06c Omg. Anonymkode: a64c6...695 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.