AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden og fører til kognitiv svikt? Kan ikke være bra at AP legger et sløvende lokk over hjernen sånn at man føler seg helt redusert. Anonymkode: 4669f...a9e 0 Siter
XbellaX Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden AP beskytter hodet ditt, gjentatte psykotiske episoder skader hodet ditt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Hvorfor den store skepsisen mot AP? Anonymkode: ff7bb...542 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Fordi hun vil holde seg tynn og pen Anonymkode: 55517...918 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi hun vil holde seg tynn og pen Anonymkode: 55517...918 Tynn og pen var jeg ikke før AP heller Anonymkode: 4669f...a9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden XbellaX skrev (17 minutter siden): AP beskytter hodet ditt, gjentatte psykotiske episoder skader hodet ditt. Mener du beskyttende som i at hodet/hjernen er pakket inn i bobleplast? For det er jo sånn det føles. Det demper virkeligheten for mye. Kan ikke være bra. Anonymkode: 4669f...a9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor den store skepsisen mot AP? Anonymkode: ff7bb...542 Fordi den sløver sansene ned. Anonymkode: 4669f...a9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du beskyttende som i at hodet/hjernen er pakket inn i bobleplast? For det er jo sånn det føles. Det demper virkeligheten for mye. Kan ikke være bra. Anonymkode: 4669f...a9e Men hva er alternativet? Gryende galskap? Anonymkode: ff7bb...542 0 Siter
XbellaX Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mener du beskyttende som i at hodet/hjernen er pakket inn i bobleplast? For det er jo sånn det føles. Det demper virkeligheten for mye. Kan ikke være bra. Anonymkode: 4669f...a9e Jeg har full forståelse at AP ikke er en dans på roser, det er likevel ganske mye bedre enn alternativet. Gjentatte ubehandlede psykotiske episoder kan gi kognitiv svikt og en forhøyet risiko for nye/flere episoder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden XbellaX skrev (4 minutter siden): Jeg har full forståelse at AP ikke er en dans på roser, det er likevel ganske mye bedre enn alternativet. Gjentatte ubehandlede psykotiske episoder kan gi kognitiv svikt og en forhøyet risiko for nye/flere episoder. Men med AP så går jeg jo rundt og føler at jeg har kronisk kognitiv svikt allerede. Ting går tregere. Jeg oppfatter ting tregere, det tar lengre tid før jeg forstår poenget i hva folk sier, jeg finner ikke riktige ord, osv. Men ser jo likevel poenget ditt. Anonymkode: 4669f...a9e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.