Gå til innhold

Dreper AP hjerneceller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og fører til kognitiv svikt? 

Kan ikke være bra at AP legger et sløvende lokk over hjernen sånn at man føler seg helt redusert. 

Anonymkode: 4669f...a9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AP beskytter hodet ditt, gjentatte psykotiske episoder skader hodet ditt.

Skrevet

Hvorfor den store skepsisen mot AP?

Anonymkode: ff7bb...542

Skrevet

Fordi hun vil holde seg tynn og pen

Anonymkode: 55517...918

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi hun vil holde seg tynn og pen

Anonymkode: 55517...918

Tynn og pen var jeg ikke før AP heller 

Skrevet
XbellaX skrev (17 minutter siden):

AP beskytter hodet ditt, gjentatte psykotiske episoder skader hodet ditt.

Mener du beskyttende som i at hodet/hjernen er pakket inn i bobleplast? For det er jo sånn det føles. Det demper virkeligheten for mye. Kan ikke være bra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor den store skepsisen mot AP?

Fordi den sløver sansene ned. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener du beskyttende som i at hodet/hjernen er pakket inn i bobleplast? For det er jo sånn det føles. Det demper virkeligheten for mye. Kan ikke være bra. 

Men hva er alternativet? Gryende galskap?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har full forståelse at AP ikke er en dans på roser, det er likevel ganske mye bedre enn alternativet. Gjentatte ubehandlede psykotiske episoder kan gi kognitiv svikt og en forhøyet risiko for nye/flere episoder.

Skrevet
XbellaX skrev (4 minutter siden):

Jeg har full forståelse at AP ikke er en dans på roser, det er likevel ganske mye bedre enn alternativet. Gjentatte ubehandlede psykotiske episoder kan gi kognitiv svikt og en forhøyet risiko for nye/flere episoder.

Men med AP så går jeg jo rundt og føler at jeg har kronisk kognitiv svikt allerede. Ting går tregere. Jeg oppfatter ting tregere, det tar lengre tid før jeg forstår poenget i hva folk sier, jeg finner ikke riktige ord, osv. 

Men ser jo likevel poenget ditt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...