AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Vi vurdere å reise sammen, men redd det blir litt for kjærlighets greie. Vært venner med fordeler ett år ca Anonymkode: eb6f0...c05 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Ja, det kunne jeg gjort, og det har jeg gjort. Men det er en par-aktig ting å gjøre, så vær klar over hva dere legger i det/ikke legger i det, og snakk om det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Drømmeautomat skrev (48 minutter siden): Ja, det kunne jeg gjort, og det har jeg gjort. Men det er en par-aktig ting å gjøre, så vær klar over hva dere legger i det/ikke legger i det, og snakk om det. Ja det er det. Men han sa igår "ja som venner eller"? Han spurte da. Så jeg sa, ja som venner. Men kanskje man gjør det litt vanskelig... Anonymkode: eb6f0...c05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Drømmeautomat skrev (På 21.6.2026 den 16.20): Ja, det kunne jeg gjort, og det har jeg gjort. Men det er en par-aktig ting å gjøre, så vær klar over hva dere legger i det/ikke legger i det, og snakk om det. Han ba meg på en tur med sin bror og hans kjæreste. Er dette mer seriøst for han nå da tro? Anonymkode: eb6f0...c05 0 Siter
Musikk Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 16.00): Vi vurdere å reise sammen, men redd det blir litt for kjærlighets greie. Vært venner med fordeler ett år ca Anonymkode: eb6f0...c05 Har han dame fra før av? 0 Siter
Musikk Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han ba meg på en tur med sin bror og hans kjæreste. Er dette mer seriøst for han nå da tro? Anonymkode: eb6f0...c05 Ja, det kan hende siden du får møte familien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Han ba meg på en tur med sin bror og hans kjæreste. Er dette mer seriøst for han nå da tro? Anonymkode: eb6f0...c05 Altså... Snakker dere ikke sammen? Anonymkode: a55c6...149 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså... Snakker dere ikke sammen? Anonymkode: a55c6...149 Hvis dette, altså ts, er den som har gnålt om dette en god stund nå, så er nok vedkommende såpass konfliktsky og redd for å få svaret "Jeg er ikke interessert i noe mer enn slik vi har det nå", at hun heller vil nøye seg med smuler og uvitenhet enn å risikere å miste ham helt. Jeg fatter ikke at hun vil ha det sånn, men det er helt og holdent hennes eget valg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Lillemus skrev (5 timer siden): Hvis dette, altså ts, er den som har gnålt om dette en god stund nå, så er nok vedkommende såpass konfliktsky og redd for å få svaret "Jeg er ikke interessert i noe mer enn slik vi har det nå", at hun heller vil nøye seg med smuler og uvitenhet enn å risikere å miste ham helt. Jeg fatter ikke at hun vil ha det sånn, men det er helt og holdent hennes eget valg. Nei dette er ikke han. Han her har jeg verken spurt om eller gnålt om. Vi har vært veldig gode venner ett helt år med mye annet med. Han har nok vist mer enn meg og jeg har ikke følelser for han. Derfor tenker jeg om kanskje han nå begynner å få det siden han vil ha meg med på tur med nærmeste familie. Bare hyggelig å bli spurt og jeg vil. Anonymkode: eb6f0...c05 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nei dette er ikke han. Han her har jeg verken spurt om eller gnålt om. Vi har vært veldig gode venner ett helt år med mye annet med. Han har nok vist mer enn meg og jeg har ikke følelser for han. Derfor tenker jeg om kanskje han nå begynner å få det siden han vil ha meg med på tur med nærmeste familie. Bare hyggelig å bli spurt og jeg vil. Anonymkode: eb6f0...c05 Hvor mange har du egentlig gående på en gang? Anonymkode: de562...424 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2026 den 12.45): Hvor mange har du egentlig gående på en gang? Anonymkode: de562...424 Bare han ☺️ Vi holder ikke på men vi koser oss veldig som vi har det. Mulig det blir tur på oss, han var iallefall veldig gira på det. Anonymkode: eb6f0...c05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Musikk skrev (På 25.6.2026 den 1.48): Har han dame fra før av? Nei 😊 han skriver : Gleder meg til å se deg ❤️ gir meg hjerte og kyss. Føler han liker meg ? Anonymkode: eb6f0...c05 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.