AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Og jeg merket at jeg ikke likte det! Følte det ble litt "jeg er lærer og du er elev". Hun har bare gode intensjoner så jeg vet ikke hvorfor dette ble så feil for meg 🥺 Anonymkode: 147e7...a74 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og jeg merket at jeg ikke likte det! Følte det ble litt "jeg er lærer og du er elev". Hun har bare gode intensjoner så jeg vet ikke hvorfor dette ble så feil for meg 🥺 Anonymkode: 147e7...a74 Det var kanskje litt sterkt for å høre noen si det? Noe du sjelden hører? Anonymkode: b6434...bcf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg merket at jeg ikke likte det! Følte det ble litt "jeg er lærer og du er elev". Hun har bare gode intensjoner så jeg vet ikke hvorfor dette ble så feil for meg 🥺 Anonymkode: 147e7...a74 Gjør det noe at det ble feil for deg? Kan du godta at det bare var en reaksjon du fikk? Av mange reaksjoner du kunne fått. Du kan evt. si det til behandler, og så kan dere prøve å skjønne hvorfor. Anonymkode: 1dcf2...fc8 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg opplevde det en gang. Det føltes som en sterk anerkjennelse av å ha mestret noe veldig vanskelig vi hadde jobbet med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni FjellOgDalar skrev (8 timer siden): Jeg opplevde det en gang. Det føltes som en sterk anerkjennelse av å ha mestret noe veldig vanskelig vi hadde jobbet med. Det et fint da💕 Anonymkode: b6434...bcf 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 17.18): Hun har bare gode intensjoner så jeg vet ikke hvorfor dette ble så feil for meg 🥺 Jeg ville kalt det uprofesjonelt, men det kan jo være det er en del av behandlingsopplegget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni psykedeliker skrev (5 minutter siden): Jeg ville kalt det uprofesjonelt, men det kan jo være det er en del av behandlingsopplegget. Hva tenker du på da? Er det er et slags manus for hva behandler skal si? Anonymkode: b6434...bcf 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det er et slags manus for hva behandler skal si? Det vil avhenge av både problemstilligen som skal behandles og det spesifikke behandlingsopplegget. Dette skal pasientene informeres om, men mange behandlere glemmer det i praksis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.