AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og jeg merket at jeg ikke likte det! Følte det ble litt "jeg er lærer og du er elev". Hun har bare gode intensjoner så jeg vet ikke hvorfor dette ble så feil for meg 🥺 Anonymkode: 147e7...a74 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og jeg merket at jeg ikke likte det! Følte det ble litt "jeg er lærer og du er elev". Hun har bare gode intensjoner så jeg vet ikke hvorfor dette ble så feil for meg 🥺 Anonymkode: 147e7...a74 Det var kanskje litt sterkt for å høre noen si det? Noe du sjelden hører? Anonymkode: b6434...bcf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg merket at jeg ikke likte det! Følte det ble litt "jeg er lærer og du er elev". Hun har bare gode intensjoner så jeg vet ikke hvorfor dette ble så feil for meg 🥺 Anonymkode: 147e7...a74 Gjør det noe at det ble feil for deg? Kan du godta at det bare var en reaksjon du fikk? Av mange reaksjoner du kunne fått. Du kan evt. si det til behandler, og så kan dere prøve å skjønne hvorfor. Anonymkode: 1dcf2...fc8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.