AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Hadde tidligere bp2, så fikk jeg bp1, og til sist schizoaffektiv. Anonymkode: d2008...284 0 Siter
Marye Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde tidligere bp2, så fikk jeg bp1, og til sist schizoaffektiv. Anonymkode: d2008...284 det muterte hos meg fra bipolar rapid cycling, til bipolar 1 til schizoaffektiv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Worrisome_plenty skrev (14 minutter siden): Alle de diagnosene er jo beslektet. Ja, men tenker på mutering til noe stadig verre. Anonymkode: d2008...284 0 Siter
Marye Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni hos meg muterte det fra bipolar til schizoaffektiv fordi jeg fikk healing.. en klarsynt stakk fingrene sine inn i ryggen på meg og da kjente jeg et viskelær inni hjernen min. så skulle jeg kontrollere det viskelæret og ta bort det jeg ville ha vekk, men jeg det gikk for fort og jeg mistet kontrollen...så da ble jeg schizo 0 Siter
Lady HM Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Feildiagnostisert kalles dette her, psykiske sykdommer muterer ikke. 0 Siter
nachnoo Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde tidligere bp2, så fikk jeg bp1, og til sist schizoaffektiv. Anonymkode: d2008...284 Muterer er noe gener gjør. Det du beskriver er en utvikling av sykdommen din. Første gang du er "oppover", er det kanskje en hypomani. Da blir diagnosen BP2. Neste gang kan det være en mani. Da endres diagnosen til BP1. Får du senere mer vedvarende vrangforestillinger, blir det schizoaffektiv. 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Ev. er det kanskje fordi enkelte sider ikke blir fanget opp med en gang, at man møter behandler med riktig kompetanse - eller enda verre feil kompetanse som medfører en endring av diagnose man ikke burde hatt. Jeg vil i tillegg anta at alder og erfaring man opparbeider seg kan påviikrke hvordan symptomer slår ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.