AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg skulle gjerne klart å gråte. Anonymkode: b89bc...f56 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Det er jo vanskelig for oss å kunne svare på det med null informasjon. Anonymkode: 0e083...d0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skulle gjerne klart å gråte. Anonymkode: b89bc...f56 Jeg også. Stoppet å gråte da jeg begynte med Litium. Jeg er heller ikke i kontakt med følelsene mine, undertrykt. Går du i terapi? Anonymkode: 1310c...8b2 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skulle gjerne klart å gråte. Anonymkode: b89bc...f56 Hvorfor det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo vanskelig for oss å kunne svare på det med null informasjon. Anonymkode: 0e083...d0c Beklager. Hvilken informasjon ønsker du? Jeg har ikke grått på mange år men har de siste dagene kjent at jeg hadde trengt å gråte/at jeg har en tristhet i meg. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg også. Stoppet å gråte da jeg begynte med Litium. Jeg er heller ikke i kontakt med følelsene mine, undertrykt. Går du i terapi? Anonymkode: 1310c...8b2 Ja, går i terapi til vanlig men ikke akkurat nå pga at behandler har sommerferie. Anonymkode: b89bc...f56 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni XbellaX skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? Jeg har ikke grått på mange år men har de siste dagene kjent at jeg hadde trengt å gråte/at jeg har en tristhet i meg. Anonymkode: b89bc...f56 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke grått på mange år men har de siste dagene kjent at jeg hadde trengt å gråte/at jeg har en tristhet i meg. Anonymkode: b89bc...f56 Gråt kommer når den føler for, tristhet kan du få ut på mange andre måter enn ved å grine. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni XbellaX skrev (Akkurat nå): Gråt kommer når den føler for, tristhet kan du få ut på mange andre måter enn ved å grine. Hvordan da? Anonymkode: b89bc...f56 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Beklager. Hvilken informasjon ønsker du? Jeg har ikke grått på mange år men har de siste dagene kjent at jeg hadde trengt å gråte/at jeg har en tristhet i meg. Ja, går i terapi til vanlig men ikke akkurat nå pga at behandler har sommerferie. Anonymkode: b89bc...f56 Terapeuten min sier at gråten kommer når den kommer. Anonymkode: 1310c...8b2 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan da? Anonymkode: b89bc...f56 Eksempelvis ved å bruke ord, skrive eller tegne. Gråt er da ikke noe som har en slags enerett på å uttrykke tristhet. Gråt skjer når det skjer, hvis det skjer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni XbellaX skrev (35 minutter siden): Eksempelvis ved å bruke ord, skrive eller tegne. Gråt er da ikke noe som har en slags enerett på å uttrykke tristhet. Gråt skjer når det skjer, hvis det skjer. Men det føles både riktig og viktig å få grått. Er det ingen måte man kan klare det på? Anonymkode: b89bc...f56 0 Siter
Musikk Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Tenk på noe trist, filmer, sanger, minner, savn og lengsel😢hjelper. 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men det føles både riktig og viktig å få grått. Er det ingen måte man kan klare det på? Anonymkode: b89bc...f56 Følelser er ikke alltid til å stole på. Jeg synes ikke du skal kave så veldig med å tvinge frem et helt spesifikt følelsesuttrykk fordi du mener det er "riktig". Du er et voksent menneske, bruk ordene dine. Sett ord på hvorfor du er trist og nedfor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni XbellaX skrev (1 minutt siden): Følelser er ikke alltid til å stole på. Jeg synes ikke du skal kave så veldig med å tvinge frem et helt spesifikt følelsesuttrykk fordi du mener det er "riktig". Du er et voksent menneske, bruk ordene dine. Sett ord på hvorfor du er trist og nedfor. Hvorfor mener du det er galt å tvinge frem gråt? Jeg vet ikke hvorfor jeg er trist og nedfor så får ikke til å bruke ord. Anonymkode: b89bc...f56 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor mener du det er galt å tvinge frem gråt? Jeg vet ikke hvorfor jeg er trist og nedfor så får ikke til å bruke ord. Anonymkode: b89bc...f56 Ikke meg du siterer, men gråt er ikke noe som kan tvinges frem. Da blir det krokodille tårer. Du kan være trist og nedfor uten tårer. Anonymkode: 3a954...ecc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke meg du siterer, men gråt er ikke noe som kan tvinges frem. Da blir det krokodille tårer. Du kan være trist og nedfor uten tårer. Anonymkode: 3a954...ecc Men jeg tenker jeg trenger å gråte er det feil tenkt? Anonymkode: b89bc...f56 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men jeg tenker jeg trenger å gråte er det feil tenkt? Anonymkode: b89bc...f56 Hvorfor trenger du og gråte. Mener du at du kommer til og føle deg bedre? Anonymkode: 3a954...ecc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor trenger du og gråte. Mener du at du kommer til og føle deg bedre? Anonymkode: 3a954...ecc Ja. Anonymkode: b89bc...f56 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.