AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg var i parken. I et stille område med lite folk. Veldig søvnig, sovnet nesten flere ganger. Men syns det er skummelt. Hvis noen kommer og stjeler, eller forgriper seg. Er jeg overbekymret? Anonymkode: 0598f...1b0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg var i parken. I et stille område med lite folk. Veldig søvnig, sovnet nesten flere ganger. Men syns det er skummelt. Hvis noen kommer og stjeler, eller forgriper seg. Er jeg overbekymret? Anonymkode: 0598f...1b0 Jeg hadde ikke vært komfortabel med dette! Spesielt tyveri tenker jeg da på. Anonymkode: 5f93a...2e4 0 Siter
Musikk Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg hadde ikke tørt og sove ute i park i en by ikke bygda heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: be5dd...bb2 0 Siter
Ekstra Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var i parken. I et stille område med lite folk. Veldig søvnig, sovnet nesten flere ganger. Men syns det er skummelt. Hvis noen kommer og stjeler, eller forgriper seg. Er jeg overbekymret? Anonymkode: 0598f...1b0 Jeg ville ikke lagt meg til for å sove på natten i en park, men en liten dupp på en benk eller et teppe på dagen er ikke farlig. Gikk ikke frem hva slags soving det dreide seg om. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Ser ikke på det som farlig i det hele tatt, men hadde ikke gjort det med tanke på bekymring for stjeling. Anonymkode: 96453...233 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg sovner både i park og på stranden på dagtid. Men jeg har ikke lagt meg til for å sove alene i en bypark på natten. Anonymkode: 47719...52f 0 Siter
Musikk Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 23.18): Jeg sovner både i park og på stranden på dagtid. Men jeg har ikke lagt meg til for å sove alene i en bypark på natten. Anonymkode: 47719...52f Du sover ute på dagtid sikkert koselig det men hvorfor ikke hjemme? 0 Siter
Kayia Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Ekstra skrev (På 21.6.2026 den 22.54): Jeg ville ikke lagt meg til for å sove på natten i en park, men en liten dupp på en benk eller et teppe på dagen er ikke farlig. Gikk ikke frem hva slags soving det dreide seg om. Tenkte det samme. I de hine hårde dager lå jeg ofte i parken og leste feks til eksamen, og det blir man jo fort litt søvnig av. Det falt meg ikke inn å være redd for å ta en blund mens jeg lå der i solen. Fullt påkledt eller om natten derimot, har jeg lite (les: ingen) erfaring med, og det ville jeg ikke anbefalt noen å gjøre heller. 0 Siter
Ekstra Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Kayia skrev (3 minutter siden): Tenkte det samme. I de hine hårde dager lå jeg ofte i parken og leste feks til eksamen, og det blir man jo fort litt søvnig av. Det falt meg ikke inn å være redd for å ta en blund mens jeg lå der i solen. Fullt påkledt eller om natten derimot, har jeg lite (les: ingen) erfaring med, og det ville jeg ikke anbefalt noen å gjøre heller. Ok, merker meg at du gjerne sover naken i parken, men ikke påkledd 😁 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Kayia skrev (36 minutter siden): Fullt påkledt eller om natten derimot, har jeg lite (les: ingen) erfaring med, og det ville jeg ikke anbefalt noen å gjøre heller. Ekstra skrev (32 minutter siden): Ok, merker meg at du gjerne sover naken i parken, men ikke påkledd 😁 Hahaha, dette var veldig morsomt 🤣🤣🤣 Anonymkode: 373d3...551 0 Siter
Kayia Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Ekstra skrev (2 timer siden): Ok, merker meg at du gjerne sover naken i parken, men ikke påkledd 😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Spørs hvor mye berikende mangfold det er i byen. Jo mer berikende og flott det er, jo mer risiko. Litt paradoksalt muligens. Heia feminister for islam! Anonymkode: 81913...7cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni On 6/21/2026 at 7:23 PM, AnonymBruker said: Jeg var i parken. I et stille område med lite folk. Veldig søvnig, sovnet nesten flere ganger. Men syns det er skummelt. Hvis noen kommer og stjeler, eller forgriper seg. Er jeg overbekymret? Anonymkode: 0598f...1b0 Når på døgnet var dette? Litt forskjell om det var kl 14 eller kl 02. Anonymkode: ef747...ad3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.