Gå til innhold

Er det trygt for en kvinne å sovne i parken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i parken. I et stille område med lite folk. Veldig søvnig, sovnet nesten flere ganger. Men syns det er skummelt. Hvis noen kommer og stjeler, eller forgriper seg. Er jeg overbekymret?

Anonymkode: 0598f...1b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var i parken. I et stille område med lite folk. Veldig søvnig, sovnet nesten flere ganger. Men syns det er skummelt. Hvis noen kommer og stjeler, eller forgriper seg. Er jeg overbekymret?

Jeg hadde ikke vært komfortabel med dette! Spesielt tyveri tenker jeg da på.

Anonymkode: 5f93a...2e4

Skrevet

Jeg hadde ikke tørt og sove ute i park i en by ikke bygda heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. 

Anonymkode: be5dd...bb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ville ikke lagt meg til for å sove på natten i en park, men en liten dupp på en benk eller et teppe på dagen er ikke farlig. Gikk ikke frem hva slags soving det dreide seg om.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på det som farlig i det hele tatt, men hadde ikke gjort det med tanke på bekymring for stjeling.

Anonymkode: 96453...233

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sovner både i park og på stranden på dagtid. Men jeg har ikke lagt meg til for å sove alene i en bypark på natten. 

Anonymkode: 47719...52f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 23.18):

Jeg sovner både i park og på stranden på dagtid. Men jeg har ikke lagt meg til for å sove alene i en bypark på natten. 

Anonymkode: 47719...52f

Du sover ute på dagtid sikkert koselig det men hvorfor ikke hjemme? 

Skrevet
Ekstra skrev (På 21.6.2026 den 22.54):

Jeg ville ikke lagt meg til for å sove på natten i en park, men en liten dupp på en benk eller et teppe på dagen er ikke farlig. Gikk ikke frem hva slags soving det dreide seg om.

Tenkte det samme. I de hine hårde dager lå jeg ofte i parken og leste feks til eksamen, og det blir man jo fort litt søvnig av. Det falt meg ikke inn å være redd for å ta en blund mens jeg lå der i solen. 

Fullt påkledt eller om natten derimot, har jeg lite (les: ingen) erfaring med, og det ville jeg ikke anbefalt noen å gjøre heller. 

Skrevet
Kayia skrev (3 minutter siden):

Tenkte det samme. I de hine hårde dager lå jeg ofte i parken og leste feks til eksamen, og det blir man jo fort litt søvnig av. Det falt meg ikke inn å være redd for å ta en blund mens jeg lå der i solen. 

Fullt påkledt eller om natten derimot, har jeg lite (les: ingen) erfaring med, og det ville jeg ikke anbefalt noen å gjøre heller. 

Ok, merker meg at du gjerne sover naken i parken, men ikke påkledd 😁

AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (36 minutter siden):

Ekstra skrev (32 minutter siden):

Hahaha, dette var veldig morsomt 🤣🤣🤣

Anonymkode: 373d3...551

Skrevet
Ekstra skrev (2 timer siden):

:D 

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor mye berikende mangfold det er i byen. Jo mer berikende og flott det er, jo mer risiko. Litt paradoksalt muligens. Heia feminister for islam! :) 

Anonymkode: 81913...7cd

AnonymBruker
Skrevet
On 6/21/2026 at 7:23 PM, AnonymBruker said:

Når på døgnet var dette? Litt forskjell om det var kl 14 eller kl 02.

Anonymkode: ef747...ad3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...