AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg var i parken. I et stille område med lite folk. Veldig søvnig, sovnet nesten flere ganger. Men syns det er skummelt. Hvis noen kommer og stjeler, eller forgriper seg. Er jeg overbekymret? Anonymkode: 0598f...1b0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg var i parken. I et stille område med lite folk. Veldig søvnig, sovnet nesten flere ganger. Men syns det er skummelt. Hvis noen kommer og stjeler, eller forgriper seg. Er jeg overbekymret? Anonymkode: 0598f...1b0 Jeg hadde ikke vært komfortabel med dette! Spesielt tyveri tenker jeg da på. Anonymkode: 5f93a...2e4 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg hadde ikke tørt og sove ute i park i en by ikke bygda heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: be5dd...bb2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.