AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Behandler spiste lunsj en gang i timen vår. Jeg synes det var litt rart. Anonymkode: e814f...e0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Behandler spiste lunsj en gang i timen vår. Jeg synes det var litt rart. Anonymkode: e814f...e0f Hen hadde nok ikke hatt tid tidligere på dagen. Jeg hadde synes det var litt koselig jeg😅 Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
Fru2020 Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Behandleren jeg hadde da jeg var ung voksen gjorde av og til rare ting, men det ekleste var da han tok av seg sokkene og fjernet lo mellom tærne. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Sa at «jeg er nok en bedre leder enn kliniker…» Hadde ikke de. personen så lenge, men opplevde det der og da som «jeg er for det meste engasjert i administrativt arbeid. og har ikke peiling på hva jeg driver med nå». 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hen hadde nok ikke hatt tid tidligere på dagen. Jeg hadde synes det var litt koselig jeg😅 Anonymkode: 9afab...362 Koselig? Anonymkode: e814f...e0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Fru2020 skrev (10 minutter siden): Behandleren jeg hadde da jeg var ung voksen gjorde av og til rare ting, men det ekleste var da han tok av seg sokkene og fjernet lo mellom tærne. Æsj, det er noe av det ekleste. Han hørtes rimelig rar ut. Anonymkode: e814f...e0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Koselig? Anonymkode: e814f...e0f Ja. Koselig😊at behandler kjente på tillit til meg og slappet av med meg nok til å få i seg litt mat mellom slagene. Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Fru2020 skrev (13 minutter siden): Behandleren jeg hadde da jeg var ung voksen gjorde av og til rare ting, men det ekleste var da han tok av seg sokkene og fjernet lo mellom tærne. Regner med at du sluttet å gå til han? Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
Fru2020 Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj, det er noe av det ekleste. Han hørtes rimelig rar ut. Anonymkode: e814f...e0f Han pleide også å knappe opp de øverste knappene i skjorten sånn at han kunne klø seg på brystet AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner med at du sluttet å gå til han? Anonymkode: 9afab...362 Jeg hadde en liten pause, men tror ikke det var pga det. Endte tilbake til han. Han var en ok psykolog 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Fru2020 skrev (Akkurat nå): Han pleide også å knappe opp de øverste knappene i skjorten sånn at han kunne klø seg på brystet Jeg hadde en liten pause, men tror ikke det var pga det. Endte tilbake til han. Han var en ok psykolog Ja, vi er jo tilpasningsdyktige😅 Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Han brukte alle timene til å fortelle historier, f.eks om hans nære familie. Kun helt på slutten av timene spurte han om det var noe jeg ville ta opp, men da var det ikke noe poeng for det var så liten tid igjen. Det var mitt første med en psykolog og jeg visste ikke hvordan et behandlingforløp skulle være. Han kastet bort tiden min. Jeg var syk og trengte hjelp. I dag er jeg fly forbanna for at han fikk betalt for det kvakksalveriet der. Anonymkode: 1e156...399 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han brukte alle timene til å fortelle historier, f.eks om hans nære familie. Kun helt på slutten av timene spurte han om det var noe jeg ville ta opp, men da var det ikke noe poeng for det var så liten tid igjen. Det var mitt første med en psykolog og jeg visste ikke hvordan et behandlingforløp skulle være. Han kastet bort tiden min. Jeg var syk og trengte hjelp. I dag er jeg fly forbanna for at han fikk betalt for det kvakksalveriet der. Anonymkode: 1e156...399 DPS? Sykt at han kom igjennom studiet. Håper du klagde!! Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): DPS? Sykt at han kom igjennom studiet. Håper du klagde!! Anonymkode: 9afab...362 Avtalespesialist. Jeg klagde ikke for forstod ikke før mange år etterpå hvor ille det var. Anonymkode: 1e156...399 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Avtalespesialist. Jeg klagde ikke for forstod ikke før mange år etterpå hvor ille det var. Anonymkode: 1e156...399 Det er faktisk ganske trist. Tenker på om det feks hadde vært datteren min. Hva er det med slike folk?? Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Var første gang i kontakt med psykiatrien da jeg var 18 etter en intox. Snakket med en psykolog på psykiatrisk. Han stirret rart på meg under hele timen og sa han skulle skaffe oss et rom til neste gang hvor vi kunne fortsette samtalene. Det var ikke ledige rom i sykehusbygget da han, så han måtte skaffe rom et annet sted, muligens "nedi byen". Helt sant... Anonymkode: 22456...4aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var første gang i kontakt med psykiatrien da jeg var 18 etter en intox. Snakket med en psykolog på psykiatrisk. Han stirret rart på meg under hele timen og sa han skulle skaffe oss et rom til neste gang hvor vi kunne fortsette samtalene. Det var ikke ledige rom i sykehusbygget da han, så han måtte skaffe rom et annet sted, muligens "nedi byen". Helt sant... Anonymkode: 22456...4aa Nedi byen? Som på et hotell? Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nedi byen? Som på et hotell? Anonymkode: 9afab...362 Ja.. Heldigvis var moren min oppegående nok til å ane lunta, så hun ringte dem og sa ifra. Det ble aldri flere timer med han for å si det sånn.. Anonymkode: 22456...4aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja.. Heldigvis var moren min oppegående nok til å ane lunta, så hun ringte dem og sa ifra. Det ble aldri flere timer med han for å si det sånn.. Anonymkode: 22456...4aa Lei meg for at du måtte oppleve det🥲 Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Mine behandlere har ikke gjort rart faktisk ☺️ Anonymkode: 9afab...362 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Gikk hos en psykiater som sa unnskyld og løp for å kaste opp, kom tilbake fortsatte timen og etter 10 minutter gikk og kastet opp igjen. Og da beklaget hun seg. Hun var ikke gravid. Du er ganske tøff når du går på jobben når du spyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.