Gå til innhold

Hva er det rareste behandleren din har gjort i timen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Behandler spiste lunsj en gang i timen vår. Jeg synes det var litt rart.

Anonymkode: e814f...e0f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Behandler spiste lunsj en gang i timen vår. Jeg synes det var litt rart.

Hen hadde nok ikke hatt tid tidligere på dagen. Jeg hadde synes det var litt koselig jeg😅

Anonymkode: 9afab...362

Skrevet

Behandleren jeg hadde da jeg var ung voksen gjorde av og til rare ting, men det ekleste var da han tok av seg sokkene og fjernet lo mellom tærne. 

FjellOgDalar
Skrevet

Sa at «jeg er nok en bedre leder enn kliniker…» Hadde ikke de. personen så lenge, men opplevde det der og da som «jeg er for det meste engasjert i administrativt arbeid. og har ikke peiling på hva jeg driver med nå».

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hen hadde nok ikke hatt tid tidligere på dagen. Jeg hadde synes det var litt koselig jeg😅

Koselig?

Skrevet
Fru2020 skrev (10 minutter siden):

Behandleren jeg hadde da jeg var ung voksen gjorde av og til rare ting, men det ekleste var da han tok av seg sokkene og fjernet lo mellom tærne. 

Æsj, det er noe av det ekleste. Han hørtes rimelig rar ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Koselig?

Ja. Koselig😊at behandler kjente på tillit til meg og slappet av med meg nok til å få i seg litt mat mellom slagene.

Skrevet
Fru2020 skrev (13 minutter siden):

Regner med at du sluttet å gå til han?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...