Gå til innhold

Jeg føler psykiateren jeg gikk til strakk seg litt for langt for meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå noen år etter at jeg har sluttet hos han føler jeg litt på at hun kanskje strakk seg litt for langt? Føler jeg feil da eller?

Han var med meg på kjøpesenteret fordi det var noe jeg trengte handle. Han var med meg på kafe. En gang kjørte han meg hjem for å hente tablettene jeg hadde samlet opp.

Anonymkode: c334f...f8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke misforstå jeg satt pris på det men samtidig så følte jeg kansje at det ble uprofesjonelt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke misforstå jeg satt pris på det men samtidig så følte jeg kansje at det ble uprofesjonelt.

Hvor var han ansatt? Privat,  DPS,  sykehus?

Anonymkode: 67e5d...11c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor var han ansatt? Privat,  DPS,  sykehus?

DPS.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

DPS.

Du var innlagt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du var innlagt?

Både og. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Både og. 

Jeg synes dette er over grensen for hva som er greit....men hva vet vel jeg? @nachnoo er det slik at behandlere strekker seg ekstra for noen de får ekstra god kjemi med?

Skrevet

Jeg synes ikke café er greit. 
Å kjøre hjem for å fjerne oppsamlede tabletter, som kunne vært brukt til overdose, synes jeg er greit. Om vedkommende var innlagt da, hadde det dog vært mer naturlig om det var en annen enn behandler. 

Skrevet
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Jeg synes ikke café er greit. 
Å kjøre hjem for å fjerne oppsamlede tabletter, som kunne vært brukt til overdose, synes jeg er greit. Om vedkommende var innlagt da, hadde det dog vært mer naturlig om det var en annen enn behandler. 

Er ikke behandlerne sykt travle? Et av miljøpersonellet hadde vært mer naturlig?

Skrevet

Jeg hadde en for meg ganske ny behandler som ville følge meg til sengepost en gang jeg var innlagt og veldig dårlig. I ettertid kom det frem at hen ønsket å bygge relasjon. Jeg takket nei, men var positivt overrasket. Jeg er/var ikke vant med at noen gjør noe ekstra for meg. 

Anonymkode: 6db1a...99c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde en for meg ganske ny behandler som ville følge meg til sengepost en gang jeg var innlagt og veldig dårlig. I ettertid kom det frem at hen ønsket å bygge relasjon. Jeg takket nei, men var positivt overrasket. Jeg er/var ikke vant med at noen gjør noe ekstra for meg. 

Anonymkode: 6db1a...99c

Det hadde jeg satt veldig pris på!

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er ikke behandlerne sykt travle? Et av miljøpersonellet hadde vært mer naturlig?

Ikke så travle at man ikke kan være hyggelig og hjelpsom. 
Enig med deg at det hadde vært mer naturlig, men noen ganger er også miljøpersonalet også svært travle 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...