AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg gjorde det. Skulle dog virkelig ønske at noen hadde informert meg om bivirkning av Zyprexa da... Anonymkode: feb4d...2f8 0 Siter
Vendi Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni (endret) Ved innleggelser har jeg bare fått videreføring av de medisinene jeg allerede har gått på. Og har det blitt lagt til noe nytt, har jeg tatt det også. Null problem. Endret 21. juni av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Vendi skrev (5 minutter siden): Ved innleggelser har jeg bare fått videreføring av de medisinene jeg allerede har gått på. Og har det blitt lagt til noe nytt, har jeg tatt det også. Null problem. Jeg fikk mitt første møte med psykiatri/innleggelse som "ny-syk". Ts Anonymkode: feb4d...2f8 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg tok medisin ja, men nektet pga bivirkninger. Da fattet de tvangsvedtak. Dette er lenge siden. Zyprexa er 1000 ganger snillere enn haldol. 0 Siter
Glitter Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Ja vanligvis, men ville ikke fortsette å ta AP så de fattet tvangsvedtak. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Ja, har gjort som de har anbefalt så lenge jeg har vært tilknyttet DPS. Nå er jeg ferdig der så jeg holder på å seponere (i samråd med fastlegen) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Ikke sovemedisin. Jeg er redd for å miste kontroll, så jeg frykter søvn. Anonymkode: a5b82...7a6 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni For det meste har jeg det. For min del var første møte med medisin Cipramil en fastlege skrev ut i påvente av poliklinisk behandling. Mine innleggelser har stort sett vært frivillige, og avgjørelser rundt faste medisiner ble i stor grad overlatt til DPS. Etter hvert mistet jeg tro på at medisiner ville ha tilstrekkelig effekt til at det var noe større poeng i å ta mer av det. Dessuten hadde jeg prøvd alt de foreslo før, så jeg syntes det virket "desperat" og unødvendig å gi det nye forsøk. Da takket jeg nei. I stedet foreslo jeg ECT - som VIRKELIG hjalp meg. Selvsagt ikke som eneste tiltak, men det ga meg et godt fundament å bygge på. Jeg har fulgt anbefaling om å fortsette på Lamictal som vedlikehold. Siden jeg også har en historikk med epilepsi vil jeg ikke slutte med det. Quetiapin har jeg sluttet med under oppfølging av fastlege - noe som har gått helt fint. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Fru2020 skrev (2 timer siden): Ja, har gjort som de har anbefalt så lenge jeg har vært tilknyttet DPS. Nå er jeg ferdig der så jeg holder på å seponere (i samråd med fastlegen) Er det DPS som i utgangspunktet anbefaler seponering nå? Anonymkode: feb4d...2f8 0 Siter
Fru2020 Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det DPS som i utgangspunktet anbefaler seponering nå? Anonymkode: feb4d...2f8 Nei, jeg er ferdig der. Jeg ønsket det selv og ba fastlegen legge en plan. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Fru2020 skrev (2 timer siden): Nei, jeg er ferdig der. Jeg ønsket det selv og ba fastlegen legge en plan. Ok. Om du tenker at det er en god ide...håper du ikke blir verre. Anonymkode: feb4d...2f8 1 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Jeg gjorde det første gangen, men andre gang hadde jeg lært meg manipuleringsrutinene deres, så da nektet jeg. Endret 22. juni av psykedeliker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni psykedeliker skrev (10 minutter siden): Jeg gjorde det første gangen, men andre gang hadde jeg lært meg manipuleringsrutinene deres, så da nektet jeg. Ville du ikke bli frisk? Anonymkode: feb4d...2f8 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ville du ikke bli frisk? Normale reaksjoner på unormale livshendelser er ikke sykdom, og skal heller ikke behandles som sykdom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni psykedeliker skrev (1 minutt siden): Normale reaksjoner på unormale livshendelser er ikke sykdom, og skal heller ikke behandles som sykdom. Leser du stadig skriver dette. Vil du si litt om hva de unormale livshendelsene var/er i ditt tilfelle? Anonymkode: ed457...de7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil du si litt om hva de unormale livshendelsene var/er i ditt tilfelle? Det var bl.a. sjikanering og gaslighting fra både familiemedlemmer og folk i vennekretsen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det var bl.a. sjikanering og gaslighting fra både familiemedlemmer og folk i vennekretsen. Skjønner. Det er ikke noe ok å oppleve. Skjønner du reagerte på det. Anonymkode: ed457...de7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni psykedeliker skrev (27 minutter siden): Det var bl.a. sjikanering og gaslighting fra både familiemedlemmer og folk i vennekretsen. Du mener "venner"? Anonymkode: feb4d...2f8 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du mener "venner"? Kall det hva du vil, de var i alle fall ikke det de ga seg ut for å være. Ingen medisiner hjelper mot det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni psykedeliker skrev (2 minutter siden): Kall det hva du vil, de var i alle fall ikke det de ga seg ut for å være. Ingen medisiner hjelper mot det. Hvorfor søkte du deg inn på DPS på dette grunnlaget? Pga depresjon og angst? Anonymkode: feb4d...2f8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.