AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Fant på dating side. Han sa han var interessert i mer seriøst forhold. Etter hvert bare forsvant sakte ut av mitt liv. Såret meg skikkelig. Nå vet jeg han er gift.Jeg er sikker mange gifte menn holder på sånn, og kona vet ingenting. Ville du som gift helst ha levd i uvitenhet eller visst om det? Anonymkode: f4379...be8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fant på dating side. Han sa han var interessert i mer seriøst forhold. Etter hvert bare forsvant sakte ut av mitt liv. Såret meg skikkelig. Nå vet jeg han er gift.Jeg er sikker mange gifte menn holder på sånn, og kona vet ingenting. Ville du som gift helst ha levd i uvitenhet eller visst om det? Anonymkode: f4379...be8 Selvsagt visst det. Anonymkode: 39acb...fba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fant på dating side. Han sa han var interessert i mer seriøst forhold. Etter hvert bare forsvant sakte ut av mitt liv. Såret meg skikkelig. Nå vet jeg han er gift.Jeg er sikker mange gifte menn holder på sånn, og kona vet ingenting. Ville du som gift helst ha levd i uvitenhet eller visst om det? Anonymkode: f4379...be8 Selvsagt visst det. Anonymkode: 39acb...fba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Selvsagt visst det. Anonymkode: 39acb...fba Vel kona hans kommer sannsynligvis aldri til å finne ut. Vi hade sex på kontoret hans. Han har egen bedrift. Jeg maste on en ordentlig date. Han fant hele tiden på unnskyldninger for at vi kunne treffes ute eller gos han( Han kunne aldri fordi...). Han lovte vi skulle mye rart og viste meg bilder av hans hjem, sa der skal du og jeg ligge, I denne senga. Men det er sannsynligvis Han og kona som ligger der. Jeg syns det er veldig sårende oppførsel. Å lyve sånn til både meg og kona. Men hun lever nok lykkelig I uvitenhet til hun dør. Anonymkode: f4379...be8 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vel kona hans kommer sannsynligvis aldri til å finne ut. Det er jo helt opp til deg, det er du som har den sterke posisjonen her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg ville ALDRI visst om det. Dersom det ikke hadde noen konsekvenser for meg annet enn at det hadde skjedd, da ville det ikke ha skjedd for meg om jeg ikke vet. Han vil ha sin bagasje å bære på. Alle forhold har sine problemer, det er ikke pikken som styrer verden, eller dens undergang. Hvis noen skal fortelle meg det så er det han, ikke hun som har rotet seg inn i det. Hun er en like stor idiot. Det ville ikke hjulpet meg et sekund, tvert i mot. Anonymkode: 634e6...b36 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis noen skal fortelle meg det så er det han, ikke hun som har rotet seg inn i det. Hun er en like stor idiot. Kaller du alle som blir ført bak lyset i god tro for idioter? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Bare av og til i god tro, alltid når en burde sett flere røde flagg, ja. Det første en bør være oppmerksom på ved slik nettdating er om alle forhold er avsluttet mener jeg. Her er det ikke brukt mye energi før etter tre ligg, det er dyktig sent etter min mening. Det er først når hun selv opplever å bli såret at hun begynner å undersøke for å finne ut, ikke like viktig før altså. Så ja, en idiot står bak idiotiske handlinger. Karakteristikken er knyttet til handlingen som beskrives, ikke nødvendigvis en konstant tilstand knyttet til person slik du generaliserer for å kverulere i kjent stil. Anonymkode: 634e6...b36 0 Siter
ISW Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare av og til i god tro, alltid når en burde sett flere røde flagg, ja. Det første en bør være oppmerksom på ved slik nettdating er om alle forhold er avsluttet mener jeg. Her er det ikke brukt mye energi før etter tre ligg, det er dyktig sent etter min mening. Det er først når hun selv opplever å bli såret at hun begynner å undersøke for å finne ut, ikke like viktig før altså. Så ja, en idiot står bak idiotiske handlinger. Karakteristikken er knyttet til handlingen som beskrives, ikke nødvendigvis en konstant tilstand knyttet til person slik du generaliserer for å kverulere i kjent stil. Anonymkode: 634e6...b36 Dette er selvsagt utrolig trist for trådstarter, men jeg kan ikke unngå å si (akkurat som jeg sa til en venninne av meg som hadde en mystisk identisk historie) at det kan være lurt å ha en viss sunn skepsis til ting som virker for bra for å være sant. Det er en grunn til at Nigeria-svindel er så populært i Norge. Det finnes ingen god grunn til å ha sex på kontoret hvis man har et hjem, eller at man ikke kan møtes ute. Det er nesten like åpenbart at denne mannen er gift som at den nigerianske prinsen i mailen du fikk ikke er ekte. Så skal jeg ikke dømme å ha sex utenfor et forhold, men da bør man vite at det er det som skjer. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det første en bør være oppmerksom på ved slik nettdating er om alle forhold er avsluttet mener jeg. Her er det ikke brukt mye energi før etter tre ligg, det er dyktig sent etter min mening. Din mening er din mening. Ingen er pliktig til å gjøre noen slike undersøkelser, det vet du like godt som meg, anonympingle. 1 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Sex med en gift mann godt du fant utav han er gift, jeg synes synt på konen hanes som er gift med en slik mannegris. Endret 22. juni av Musikk 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni ISW skrev (15 timer siden): Dette er selvsagt utrolig trist for trådstarter, men jeg kan ikke unngå å si (akkurat som jeg sa til en venninne av meg som hadde en mystisk identisk historie) at det kan være lurt å ha en viss sunn skepsis til ting som virker for bra for å være sant. Det er en grunn til at Nigeria-svindel er så populært i Norge. Det finnes ingen god grunn til å ha sex på kontoret hvis man har et hjem, eller at man ikke kan møtes ute. Det er nesten like åpenbart at denne mannen er gift som at den nigerianske prinsen i mailen du fikk ikke er ekte. Så skal jeg ikke dømme å ha sex utenfor et forhold, men da bør man vite at det er det som skjer. Ja vel han hadde alltid gode grunner som han kunne vise til meg med bilder, for hvorfor han ikke fikk til " akkurat nå". Jeg trodde på han i utgangspunktet på grunn av hva han gjør og det han sa. Men alt viste seg å være løgn. Syns det er rart å finne menn i omsorgsyrker, som virker som de har et godt hjerte og de likevel bare lyver. Anonymkode: f4379...be8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det var heller ingent7ng for bra for å være sant med ham. Han var kort, rund over 60 og med lite hår på toppen. Søt og sjarmerende da. Bare så det er sagt. Helt vanlige menn holder visst også på slik. Anonymkode: f4379...be8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.