Gå til innhold

Nå fant jeg nettopp ut at jeg hadde sex tre ganger med gift mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant på dating side. Han sa han var interessert i mer seriøst forhold. Etter hvert bare forsvant sakte ut av mitt liv. Såret meg skikkelig. 

Nå vet jeg han er gift.Jeg er sikker mange gifte menn holder på sånn, og kona vet ingenting. 

Ville du som gift helst ha levd i uvitenhet eller visst om det?

Anonymkode: f4379...be8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fant på dating side. Han sa han var interessert i mer seriøst forhold. Etter hvert bare forsvant sakte ut av mitt liv. Såret meg skikkelig. 

Nå vet jeg han er gift.Jeg er sikker mange gifte menn holder på sånn, og kona vet ingenting. 

Selvsagt visst det.

Anonymkode: 39acb...fba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selvsagt visst det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Selvsagt visst det.

Vel kona hans kommer sannsynligvis aldri til å finne ut. Vi hade sex på kontoret hans. Han har egen bedrift. Jeg maste on en ordentlig date. Han fant hele tiden på unnskyldninger for at vi kunne treffes ute  eller gos han( Han kunne aldri fordi...). Han lovte vi skulle mye rart og viste meg bilder av hans hjem, sa der skal du og jeg ligge, I denne senga. Men det er sannsynligvis Han og kona som ligger der. Jeg syns det er veldig sårende oppførsel. Å lyve sånn til både meg og kona. Men hun lever nok lykkelig I uvitenhet til hun dør. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...