AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Spør av nysgjerrighet. Anonymkode: 19d49...ade 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg opplevde å få avslag på henvisning fra fastlege mens jeg fikk innvilget hjelp etter henvisning fra avdelingen jeg var innlagt ved. Anonymkode: 5ee4f...583 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg tror det er flere faktorer som spiller inn. - Dokumenterbar forverring før klagen blir skrevet - Evne til å formulere seg i en klage med gjennomtenkte argumenter, samt en fastlege som KAN skreve solide henvisninger. - Man kommer via innleggelse. Henvisning fra spesialist vil ofte veie langt tyngre enn en fra fastlegen. 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) feilpost Endret 22. juni av FjellOgDalar 0 Siter
frosken Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spør av nysgjerrighet. Anonymkode: 19d49...ade Jeg tror det, men har ikke sett noen statistikk på det. En av grunnene er at en klage ofte inneholder en bedre begrunnelse for behovet for behandling enn den originale henvisningen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Everybody skrev (3 minutter siden): Får man hjelp og behandling på DPS? Dumt spørsmål. Anonymkode: 19d49...ade 0 Siter
Everybody Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dumt spørsmål. Anonymkode: 19d49...ade Hvorfor er det dumt spørsmål? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Everybody skrev (7 minutter siden): Hvorfor er det dumt spørsmål? Hva mente du egentlig? DPS er spesialisthelsetjenesten. Anonymkode: 19d49...ade 0 Siter
Everybody Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mente du egentlig? DPS er spesialisthelsetjenesten. Anonymkode: 19d49...ade Ja men hjelper de egentlig folk der? Slik at de lykkes og kommer seg videre i livet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Everybody skrev (Akkurat nå): Ja men hjelper de egentlig folk der? Slik at de lykkes og kommer seg videre i livet? Det varierer naturligvis. Anonymkode: 5ee4f...583 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Everybody skrev (8 minutter siden): Ja men hjelper de egentlig folk der? Slik at de lykkes og kommer seg videre i livet? Det liker jeg å tro. De hjalp meg iallefall🫶 Anonymkode: 19d49...ade 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.