nachnoo Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Sitter på gate A12. Her har en del gutter holdt er forferdelig leven i en time. Løping, skriking, hyling. Kort sagt norske barn/gutter 2026. Dyrehage sier barnepsykiateren jeg sitter sammen med. Ingen oppdragelse, ingen grenser. Fri dressur. Endret 22. juni av nachnoo 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Uff. Hvor gamle er de ca? Jeg kunne falt for fristelsen til å snakke til de eller fått tak i en vekter som kunne bedt dem oppføre seg. Anonymkode: 307fa...12b 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Gate A12 er avsatt til lekeplass for innenlandsruter for at barna skal kunne brenne av litt energi sier AI. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Nicklusheletida skrev (1 time siden): Gate A12 er avsatt til lekeplass for innenlandsruter for at barna skal kunne brenne av litt energi sier AI. Tull. Anonymkode: 91e90...c26 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. juni Forfatter Skrevet 22. juni Nicklusheletida skrev (1 time siden): Gate A12 er avsatt til lekeplass for innenlandsruter for at barna skal kunne brenne av litt energi sier AI. Tross det er det ikke nødvendig med så mye rop og skrik at det ikke er mulig å føre en samtale i området. 0 Siter
laban Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Nicklusheletida skrev (1 time siden): Gate A12 er avsatt til lekeplass for innenlandsruter for at barna skal kunne brenne av litt energi sier AI. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tull. Anonymkode: 91e90...c26 Det står på infosidene om Gardermoen at det er et lekeområde ved gatene C1, A12 og F14. Det betyr ikke at gatene er "avsatt" i den forstand at de ikke er i normal bruk. Men mange av de som må vente ved akkurat de gatene, vil trolig merke at det er sommerferie nå... 0 Siter
Havfruen Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni nachnoo skrev (3 timer siden): Sitter på gate A12. Her har en del gutter holdt er forferdelig leven i en time. Løping, skriking, hyling. Kort sagt norske barn/gutter 2026. Dyrehage sier barnepsykiateren jeg sitter sammen med. Ingen oppdragelse, ingen grenser. Fri dressur. Jeg jobber i barnehage. Slik får ikke våre 3, 4 og 5-åringer holde på. Hva skjedde med respekten og hensynet til andre? 1 Siter
nachnoo Skrevet 22. juni Forfatter Skrevet 22. juni munchin skrev (34 minutter siden): Jeg jobber i barnehage. Slik får ikke våre 3, 4 og 5-åringer holde på. Hva skjedde med respekten og hensynet til andre? Jeg vet at det ikke er slik i barnehagene. Respekten og hensynet til andre tror jeg er fremmedord for foreldrene. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni nachnoo skrev (46 minutter siden): Tross det er det ikke nødvendig med så mye rop og skrik at det ikke er mulig å føre en samtale i området. Nei, sant det 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Herregud, jeg hadde blitt så bært vekk derfra av foreldrene mine om jeg hadde holdt på sånn som barn. Anonymkode: 307fa...12b 2 Siter
Lady HM Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni nachnoo skrev (4 timer siden): Sitter på gate A12. Her har en del gutter holdt er forferdelig leven i en time. Løping, skriking, hyling. Kort sagt norske barn/gutter 2026. Dyrehage sier barnepsykiateren jeg sitter sammen med. Ingen oppdragelse, ingen grenser. Fri dressur. Denne diskusjonen gikk inne på KG for en stund siden, og det var sjokkerende mange som mente at "barn må få være barn og leke, rope og herje akkurat som de vil INNE". Vi som forklarte at vi hadde lært ungene våre om innestemme og utestemme, og hvilke leker som passer seg å holde på med inne, og hva man måtte ut for å gjøre, ble nesten stemplet som barnemishandlere! 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni nachnoo skrev (6 timer siden): Sitter på gate A12. Her har en del gutter holdt er forferdelig leven i en time. Løping, skriking, hyling. Kort sagt norske barn/gutter 2026. Dyrehage sier barnepsykiateren jeg sitter sammen med. Ingen oppdragelse, ingen grenser. Fri dressur. Dette hadde jeg gående i helgen ute i gatene her jeg bor fram til 23:30. Var ungdommer/barn som var på skole besøk i nærheten. Anonymkode: 4f700...668 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni nachnoo skrev (6 timer siden): Sitter på gate A12. Her har en del gutter holdt er forferdelig leven i en time. Løping, skriking, hyling. Kort sagt norske barn/gutter 2026. Dyrehage sier barnepsykiateren jeg sitter sammen med. Ingen oppdragelse, ingen grenser. Fri dressur. Alt dette bråke og styre skal inn på et fly ikke lett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Lady HM skrev (2 timer siden): Denne diskusjonen gikk inne på KG for en stund siden, og det var sjokkerende mange som mente at "barn må få være barn og leke, rope og herje akkurat som de vil INNE". Vi som forklarte at vi hadde lært ungene våre om innestemme og utestemme, og hvilke leker som passer seg å holde på med inne, og hva man måtte ut for å gjøre, ble nesten stemplet som barnemishandlere! Så nylig en annen tråd på KG, hvor Ts. lurte på hvorfor folk uten småbarn valgte å bo på familievennlige hoteller på charterturer, for så å klage over høylytt støy fra barn, hopping fra bassengkanten osv. Det var jo BARNEHOTELLER - og dermed hadde folk bare med å holde munn eller dra til 16+ hotell, mente Ts. Snakk om selvsentrert fokus. Anonymkode: ffbfc...5e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så nylig en annen tråd på KG, hvor Ts. lurte på hvorfor folk uten småbarn valgte å bo på familievennlige hoteller på charterturer, for så å klage over høylytt støy fra barn, hopping fra bassengkanten osv. Det var jo BARNEHOTELLER - og dermed hadde folk bare med å holde munn eller dra til 16+ hotell, mente Ts. Snakk om selvsentrert fokus. Anonymkode: ffbfc...5e0 Der er jeg helt enig i. Man oppsøker ikke lekeplasser og klager over at det er barn som sklir og husker der og hyler og ler litt. Eller badeland, fotballbaner, etc. Der vet man at det blir støy. Hvis man vil unngå at barn skal synes og høres får man la være å oppholde seg der det er tilrettelagt for mengder av dem. Men det er noe annet enn barn som ikke kan oppføre seg innendørs på tilfeldige offentlige plasser. Anonymkode: 307fa...12b 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så nylig en annen tråd på KG, hvor Ts. lurte på hvorfor folk uten småbarn valgte å bo på familievennlige hoteller på charterturer, for så å klage over høylytt støy fra barn, hopping fra bassengkanten osv. Det var jo BARNEHOTELLER - og dermed hadde folk bare med å holde munn eller dra til 16+ hotell, mente Ts. Snakk om selvsentrert fokus. Anonymkode: ffbfc...5e0 Har bodd på såkalt familiehotell en gang, alt for stort og alt for mange unger, et mareritt, men jeg klaget jo ikke. Etter det har jeg også bodd et par ganger på hotell med 16-årsgrense, et paradis! Nei, det var ingen fulle voksne, som mange da ynder å dra frem, men et lite, familiedrevet hotell, stille og rolig, om jeg skal til Rethymnon igjen vet jeg hvor jeg skal bo. 🥰 0 Siter
Grendel Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Jeg måtte egentlig vært der selv for å vite hva jeg skal mene. Det er tross en lekeplass inne på flyplassen hvor poenget er barn skal få ut energi. Det må få være et fristed for litt mer bråk enn andre steder, men infernalsk hyling i en time er for mye. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Grendel skrev (47 minutter siden): Jeg måtte egentlig vært der selv for å vite hva jeg skal mene. Det er tross en lekeplass inne på flyplassen hvor poenget er barn skal få ut energi. Det må få være et fristed for litt mer bråk enn andre steder, men infernalsk hyling i en time er for mye. Han skriver løping, hyling og skriking....man gjør ingen av delene inne. Anonymkode: ce086...5b0 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.