Gå til innhold

Ikke sovet på tre døgn - redd!


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste tre døgnene har jeg ikke sovet. Første natt sov jeg vel ca 1 time, andre natt rundt 2 timer, og i natt klarte jeg heller nesten ikke å sove. Jeg sovnet vel kanskje først kl 6 og våknet 7:30.

Jeg har så veldig sterk angst og gruer meg hele dagen og til å legge meg. Jeg er så redd for å ikke få sove i natt heller, for å ikke få sove igjen😰

Jeg skal reise om noen dager, og det gjør stresset større fordi jeg ikke vil at reisen skal bli ødelagt. Jeg føler meg som en zombie!

Det som er verst er at jeg ikke klarer å ligge rolig. Jeg må skifte liggestilling HELE tiden siden alt føles ubehagelig, uansett stilling, uansett med eller uten pute. Tenk om jeg er like urolig i natt også😰

Noen gode råd/hjelpsomme ord?🙏

Anonymkode: b1be5...174

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

De siste tre døgnene har jeg ikke sovet. Første natt sov jeg vel ca 1 time, andre natt rundt 2 timer, og i natt klarte jeg heller nesten ikke å sove. Jeg sovnet vel kanskje først kl 6 og våknet 7:30.

Jeg har så veldig sterk angst og gruer meg hele dagen og til å legge meg. Jeg er så redd for å ikke få sove i natt heller, for å ikke få sove igjen😰

Jeg skal reise om noen dager, og det gjør stresset større fordi jeg ikke vil at reisen skal bli ødelagt. Jeg føler meg som en zombie!

Det som er verst er at jeg ikke klarer å ligge rolig. Jeg må skifte liggestilling HELE tiden siden alt føles ubehagelig, uansett stilling, uansett med eller uten pute. Tenk om jeg er like urolig i natt også😰

Noen gode råd/hjelpsomme ord?🙏

Anonymkode: b1be5...174

Du kan ikke gå til legen å høre om du kan få sovetabl for denne gang? Siden du nå trenger søvn. Jeg ville ikke vært engstelig, det gjør at du får enda mer redsel rundt å ikke få sove. Prøv å legg deg rolig, slipp tankene helt fri, hør på bølgesus/avslappende melodi og reis deg langt bort, tilslutt sovner du ❤️ Prøv ☺️

Anonymkode: d0655...3dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

 

De siste tre døgnene har jeg ikke sovet. Første natt sov jeg vel ca 1 time, andre natt rundt 2 timer, og i natt klarte jeg heller nesten ikke å sove. Jeg sovnet vel kanskje først kl 6 og våknet 7:30.

Jeg har så veldig sterk angst og gruer meg hele dagen og til å legge meg. Jeg er så redd for å ikke få sove i natt heller, for å ikke få sove igjen😰

Jeg skal reise om noen dager, og det gjør stresset større fordi jeg ikke vil at reisen skal bli ødelagt. Jeg føler meg som en zombie!

Det som er verst er at jeg ikke klarer å ligge rolig. Jeg må skifte liggestilling HELE tiden siden alt føles ubehagelig, uansett stilling, uansett med eller uten pute. Tenk om jeg er like urolig i natt også😰

Noen gode råd/hjelpsomme ord?🙏

Anonymkode: b1be5...174

Hvilken sykdom har du? Du må jo bruke sovemedisin....

Anonymkode: fcd1b...16a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...