Gå til innhold

Fikk mer energi av å kutte ut ei venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har flere ganger såret meg med å vøre frekk mit meg ovenfor andre. Hun har ADHD og jeg har måtte ta meg litt fri fra henne innimellom. Nå fikk jeg nok av en grunn som jeg ikke trenger å nevne. Erndet andre som kjenner seg igjen på dette? Jeg har mistet få av mine venninner, men nå kjenner jeg det holdt og ingen av oss har ringt hverandre. 

Mening med det? Og hvorfor har jeg mer energi nå? 

Anonymkode: 36e13...19a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har flere ganger såret meg med å vøre frekk mit meg ovenfor andre. Hun har ADHD og jeg har måtte ta meg litt fri fra henne innimellom. Nå fikk jeg nok av en grunn som jeg ikke trenger å nevne. Erndet andre som kjenner seg igjen på dette? Jeg har mistet få av mine venninner, men nå kjenner jeg det holdt og ingen av oss har ringt hverandre. 

Skulle stå "mot meg". 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du enda en tråd om dette temaet?

Anonymkode: 28e47...82f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2026 den 19.11):

Jeg og har hatt venninner som ikke var noe gode venninner glad jeg kuttet de ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette temaet er både interessant og trist på samme tid. 

Anonymkode: 42264...259

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes dette temaet er både interessant og trist på samme tid. 

Ja det er jo aldri noe gøy. Når man kjenner dypt inni seg man har det bedre, så sier det vel sitt. Jeg liker ikke konflikter, tenker alltid hva jeg kunne gjort annerledes, men det har jeg ikke gjort denne gangen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja det er jo aldri noe gøy. Når man kjenner dypt inni seg man har det bedre, så sier det vel sitt. Jeg liker ikke konflikter, tenker alltid hva jeg kunne gjort annerledes, men det har jeg ikke gjort denne gangen. 

Godt det da. Så du er glad for å slippe henne nå? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2026 den 17.27):

Godt det da. Så du er glad for å slippe henne nå? 

Dytter denne! Har du lyst å svare? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dytter denne! Har du lyst å svare? 

Hvorfor viktig? 😊 jeg vet ikke. Akkurat nå føles det godt å ikke ha kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor viktig? 😊 jeg vet ikke. Akkurat nå føles det godt å ikke ha kontakt. 

Ville bare vite. Jeg skjønner. Da er vel svaret ja 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ville bare vite. Jeg skjønner. Da er vel svaret ja 😊

Skjønner du meg eller situasjonen? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og fikk mer energi av å kutte ut venninne. Ho hadde fått seg kjæreste og det var jo kjempe koselig for henne, men når det går fra god kontakt til at hun nesten ikke tar kontakt da gidder en ikke lenger. Tok kontakt flere ganger og sa hva jeg følte men når det ikke ble bedre så gav jeg blaffen i ho. Jeg gidder ikke bry meg om noen som ikke bryr seg om meg, så da fokuserer jeg heller på andre venninner.  Hun var heller ingen god venninne så ikke noe tap for min del. 

Anonymkode: ea2c5...b91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg og fikk mer energi av å kutte ut venninne. Ho hadde fått seg kjæreste og det var jo kjempe koselig for henne, men når det går fra god kontakt til at hun nesten ikke tar kontakt da gidder en ikke lenger. Tok kontakt flere ganger og sa hva jeg følte men når det ikke ble bedre så gav jeg blaffen i ho. Jeg gidder ikke bry meg om noen som ikke bryr seg om meg, så da fokuserer jeg heller på andre venninner.  Hun var heller ingen god venninne så ikke noe tap for min del. 

Anonymkode: ea2c5...b91

Nei ikke vel? Det trenger ikke alltid store ting i bilde for at man kutter de ut. Det å føle at man skal være der mår det passer venninnen blir jo feil.

Denne venninnen ringte meg hver dag gjerne, kunne bli sur om jeg ikke tok den. Så veldig uvant at vi ikke har ringt hverandre på ei uke. Forstår hun ikke at hun har såret meg? Tok vinflasken ut av neven min da jeg skulle ta litt, foran flere andre. Kvass å sagt upassende ting? Ja, greit hun har adhd, men jeg er et menneske jeg også med mine følelser. Hun sa den gang at det var meg det gikk utover, fordi hun var trygg på meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...