AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Når er det innafor å etterlyse litium blodprøvesvar? Jeg var innom fastlegen og tok blodprøve fredag i forrige uke. Jeg føler meg dårligere nå (har bipolar). Anonymkode: d0e3b...827 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når er det innafor å etterlyse litium blodprøvesvar? Jeg var innom fastlegen og tok blodprøve fredag i forrige uke. Jeg føler meg dårligere nå (har bipolar). Anonymkode: d0e3b...827 Mine svar kom på 3 dager. Har du sjekket HelseNorge? Hvordan dårlig er du? Anonymkode: 87d34...ec3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mine svar kom på 3 dager. Har du sjekket HelseNorge? Hvordan dårlig er du? Anonymkode: 87d34...ec3 Fastlegen bruker ikke Helsenorge men Helsami men svaret ligger ikke der. Jeg er deprimert og suicidal. Anonymkode: d0e3b...827 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når er det innafor å etterlyse litium blodprøvesvar? Jeg var innom fastlegen og tok blodprøve fredag i forrige uke. Jeg føler meg dårligere nå (har bipolar). Anonymkode: d0e3b...827 Du mener fredag 19.06? I så fall kan du etterlyse det i morgen 23. etter lunch. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Du mener fredag 19.06? I så fall kan du etterlyse det i morgen 23. etter lunch. Fredag 19.06 ja. Ok, supert. Anonymkode: d0e3b...827 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Fastlegen bruker ikke Helsenorge men Helsami men svaret ligger ikke der. Jeg er deprimert og suicidal. Anonymkode: d0e3b...827 Håper du å få øke opp Litium? Anonymkode: 87d34...ec3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper du å få øke opp Litium? Anonymkode: 87d34...ec3 Ja. Anonymkode: d0e3b...827 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Anonymkode: d0e3b...827 Hva har serumspeil ligget på tidligere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.