AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.ao.no/synet-pa-oslo-s-vekker-oppsikt-ser-ut-som-et-udyr-som-har-kommet-rett-fra-helvete/s/5-128-1341276 Et nytt kunstverk på Oslo S får forbipasserende til å sperre opp øynene. Kunstverket har fått navnet «Bruttonasjonalprodukt», og består av syv hester som dingler fra taket både inne på og utenfor stasjonen. Anonymkode: c8824...07a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Høres ut som om noen får betalt for veldig lite. Anonymkode: 9c323...c99 0 Siter
Musikk Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.ao.no/synet-pa-oslo-s-vekker-oppsikt-ser-ut-som-et-udyr-som-har-kommet-rett-fra-helvete/s/5-128-1341276 Et nytt kunstverk på Oslo S får forbipasserende til å sperre opp øynene. Kunstverket har fått navnet «Bruttonasjonalprodukt», og består av syv hester som dingler fra taket både inne på og utenfor stasjonen. Anonymkode: c8824...07a Noe helt grusomt er dette Maurslukere? eller monster? hester? Endret 10 minutter siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.