AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni https://www.ao.no/synet-pa-oslo-s-vekker-oppsikt-ser-ut-som-et-udyr-som-har-kommet-rett-fra-helvete/s/5-128-1341276 Et nytt kunstverk på Oslo S får forbipasserende til å sperre opp øynene. Kunstverket har fått navnet «Bruttonasjonalprodukt», og består av syv hester som dingler fra taket både inne på og utenfor stasjonen. Anonymkode: c8824...07a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Høres ut som om noen får betalt for veldig lite. Anonymkode: 9c323...c99 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.ao.no/synet-pa-oslo-s-vekker-oppsikt-ser-ut-som-et-udyr-som-har-kommet-rett-fra-helvete/s/5-128-1341276 Et nytt kunstverk på Oslo S får forbipasserende til å sperre opp øynene. Kunstverket har fått navnet «Bruttonasjonalprodukt», og består av syv hester som dingler fra taket både inne på og utenfor stasjonen. Anonymkode: c8824...07a Noe helt grusomt er dette Maurslukere? eller monster? hester? Endret 22. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni knas skrev (10 minutter siden): Uhyggelig. Ikke mye sommer kunst dette nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni 42 minutes ago, AnonymBruker said: Høres ut som om noen får betalt for veldig lite. Anonymkode: 9c323...c99 Lurer på hva prisen er. Anonymkode: c8824...07a 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Musikk skrev (18 minutter siden): Noe helt grusomt er dette Maurslukere? monster? hester? kuer? 🙇♀️ Endret 22. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på hva prisen er. Anonymkode: c8824...07a Ja, jeg lurer på hva skapninger dette skal forestille er nok fantasien våres som skal få jobbe litt. Har landet på maursluker lignende skapinger det passer ikke helt med rumpen😄 Endret 22. juni av Musikk 0 Siter
Grendel Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hmm. Det er visst en fyr ved navn Einar Grinde. Jeg synes ikke det var helt vellykket. Det blir litt for enkelt og litt for nært søppelsekker. Jeg kan like moderne kunst inkludert groteske statuer, men jeg synes materialer og gjennomføring har litt å si. Andre ting fungerer litt bedre synes jeg. Han vant visst Høstutstillingen med denne: https://www.hostutstillingen.no/2021/einar-grinde/ Flere ting. Noe er ræl og litt kult etter min smak: https://vigeland.museum.no/aktuelt/einar-grinde Han bruker de samme plasthestene. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Grendel skrev (4 timer siden): Flere ting. Noe er ræl og litt kult etter min smak: https://vigeland.museum.no/aktuelt/einar-grinde Han bruker de samme plasthestene. En skikkelig dilettant. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni BrukerErHeltAnonym skrev (9 timer siden): En skikkelig dilettant. Har du noe bedre å komme med selv? 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni psykedeliker skrev (1 time siden): Har du noe bedre å komme med selv? Bruk heller pengene på noe folk faktisk har glede av enn på "kunst" som knapt noen liker. Og har du egentlig noe å bidra med i denne debatten, utover å flisespikke på formuleringene til andre brukere? Gang på gang unngår du selve saken som diskuteres, og kommer i stedet med innvendinger om detaljer som ikke betyr noe. Det er påfallende at du aldri ser ut til å ha egne argumenter eller synspunkter av betydning. Inntrykket er at målet ditt ikke er å opplyse debatten, men å avspore den. Du tilfører lite, men krever mye oppmerksomhet fra andre. Hvis du brukte halvparten så mye energi på å argumentere for et standpunkt som du bruker på å kverulere, kunne du kanskje bidratt med noe som faktisk var verdt å lese. 1 Siter
Kayia Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2026 den 22.44): https://www.ao.no/synet-pa-oslo-s-vekker-oppsikt-ser-ut-som-et-udyr-som-har-kommet-rett-fra-helvete/s/5-128-1341276 Et nytt kunstverk på Oslo S får forbipasserende til å sperre opp øynene. Kunstverket har fått navnet «Bruttonasjonalprodukt», og består av syv hester som dingler fra taket både inne på og utenfor stasjonen. Anonymkode: c8824...07a Jeg får ikke åpnet artikkelen, er det Grinde? Jeg har ikke sett det i virkeligheten, men om det er Grinde har jeg sett et lignende et på Marinen her i byen. Jeg syns hans verk er kule, han kommer til å bli "et navn" om ikke lenge 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni 1 minute ago, Kayia said: Jeg får ikke åpnet artikkelen, er det Grinde? Jeg har ikke sett det i virkeligheten, men om det er Grinde har jeg sett et lignende et på Marinen her i byen. Jeg syns hans verk er kule, han kommer til å bli "et navn" om ikke lenge Det er Grinde ja. Anonymkode: c8824...07a 0 Siter
Kayia Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er Grinde ja. Anonymkode: c8824...07a Ja jeg så at Grendel postet det etter at jeg hadde klikket send. Grinde jobber mye med temporære verk, så håper jeg rekker å se det. Jeg liker humoren i arbeidene hans, og syns ofte han kommenterer makt på en snedig måte. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni BrukerErHeltAnonym skrev (10 timer siden): Og har du egentlig noe å bidra med i denne debatten, utover å flisespikke på formuleringene til andre brukere? Gang på gang unngår du selve saken som diskuteres, og kommer i stedet med innvendinger om detaljer som ikke betyr noe. Det er påfallende at du aldri ser ut til å ha egne argumenter eller synspunkter av betydning. Inntrykket er at målet ditt ikke er å opplyse debatten, men å avspore den. Du tilfører lite, men krever mye oppmerksomhet fra andre. Hvis du brukte halvparten så mye energi på å argumentere for et standpunkt som du bruker på å kverulere, kunne du kanskje bidratt med noe som faktisk var verdt å lese. Jeg følger DOL-manus på samme måte som deg. Har du et problem med dét, kan du klage til admin. 0 Siter
Osten Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Han er vel litt opphengt i hester da (pun intended). Knegg 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.