AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Fått Dexfarm 5 mg for utprøving og beskjed om å ta 1-4 tabletter. Hvis jeg tar mer enn en, skal jeg ta dem samtidig om morgenen? Anonymkode: d6c2d...939 0 Siter
nachnoo Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Dette er medisin med relativt kort virketid. Det vanlige er å ta neste tablett ca 30 minutter før virkningen av den forrige går ut. Hvis virketiden er så lang at du klarer deg med to doser i døgnet, tar du 2 + 2 tabletter. Om du leser i Felleskatalogen, ser du på Attentin. Det er samme medisin. Tas med eller like etter mat. 0 Siter
Ftss Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Jeg har ikke prøvd deksamfetamin men bruker lisdeksamfetamin og fikk egentlig beskjed om å prøve meg litt fram hva som funker best da jeg har utskrevet i dosene 30, 40, 50 og 70mg så kan variere. Antar 1-4 tabletter er døgndosen? Du burde unngå å ta for mye, kan få et lite kick som gjør at når det går ut blir resten av dagen jævlig kjip. Jeg ville valgt minste dosering på morgenen og høyere utover dagen men det er fordi jeg blir meget trøtt. 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det som skiller deksamfetamin fra lisdeksamfetamin (Aduvanz, Elvanse, Volidax, Balidax) er virketiden. Deksamfetamin ofte 3-4t. Lisdeksamfetamin 8-10t. Ta største dosering når/før skole/arbeid krever mest av deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.