AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva har behandler gjort ekstra for deg? Jeg hadde en behandler en gang som alltid spurte om jeg ville ha te i det vi gikk inn til timen (de hadde vannkoker på pauserommet). Anonymkode: b908f...0ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hjulpet meg i en helg, i krisesituasjon, da hun ikke var på jobb (privat). Skrevet at hun tenker på meg. Anonymkode: 17cde...a0d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.