AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hva har behandler gjort ekstra for deg? Jeg hadde en behandler en gang som alltid spurte om jeg ville ha te i det vi gikk inn til timen (de hadde vannkoker på pauserommet). Anonymkode: b908f...0ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hjulpet meg i en helg, i krisesituasjon, da hun ikke var på jobb (privat). Skrevet at hun tenker på meg. Anonymkode: 17cde...a0d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2026 den 16.31): Hjulpet meg i en helg, i krisesituasjon, da hun ikke var på jobb (privat). Skrevet at hun tenker på meg. Anonymkode: 17cde...a0d Så fint. Anonymkode: b908f...0ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så fint. Anonymkode: b908f...0ee Ja, jeg ser på det som livreddende, sånn egentlig. Kommer aldri til å glemme vedkommende. Anonymkode: 17cde...a0d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Gitt meg en ekstra diagnose jeg ikke trenger. Anonymkode: c3881...27b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Gitt meg julepynt og kloke ord i glass og ramme. Tror det var noe alle faste pasienter fikk da ikke bare meg. Anonymkode: 1c9ef...c9c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Gitt meg en ekstra diagnose jeg ikke trenger. Anonymkode: c3881...27b Ta den bort. Anonymkode: 17cde...a0d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ta den bort. Anonymkode: 17cde...a0d Prøver, men det er en prosess.. Anonymkode: c3881...27b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøver, men det er en prosess.. Er du dømt til psykisk helsevern eller fratatt rettigheter? Hvis ikke, kan du bare ignorere den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni psykedeliker skrev (3 minutter siden): Er du dømt til psykisk helsevern eller fratatt rettigheter? Hvis ikke, kan du bare ignorere den. Føles sånn, men er ikke..de vil ta en " ny utredning" basert på informasjon fra journalen 🙄 det er jo ikke mulig å overbevise noen om å fjerne det uten. Skal jeg liksom bare kunne si til legen at diagnosen er feil og jeg vil at dere fjerner den nå? Også med medisiner. De nekter faktisk å gi meg nedtrappingsplan uten at de skal gi meg nie annet. Føler meg fanget rett og slett. Anonymkode: c3881...27b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal jeg liksom bare kunne si til legen at diagnosen er feil og jeg vil at dere fjerner den nå? Ja, og i samme slengen kan du trekke tilbake alt du har sagt under utredningen. Uansett er det den profesjonelle part som har bevisbyrden. Når det gjelder medisiner kan du si at enten gir de deg en nedtrappingsplan, eller så seponerer du på egen hånd. Endret 25. juni av psykedeliker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni psykedeliker skrev (25 minutter siden): Ja, og i samme slengen kan du trekke tilbake alt du har sagt under utredningen. Uansett er det den profesjonelle part som har bevisbyrden. Når det gjelder medisiner kan du si at enten gir de deg en nedtrappingsplan, eller så seponerer du på egen hånd. Hmm. Hvis man googler det så står det at de kan nekte å fjerne diagnose. Anonymkode: c3881...27b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis man googler det så står det at de kan nekte å fjerne diagnose. Hvilken kilde? 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hmm. Hvis man googler det så står det at de kan nekte å fjerne diagnose. Anonymkode: c3881...27b Det er korrekt. Man fjerner kun diagnosen om den er feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni psykedeliker skrev (Akkurat nå): Hvilken kilde? Hmm kanskje jeg har misforstått det hele. Jeg ba om en revurdering, bare fordi jeg ikke visste jeg kunne få det slettet. Burde deler ha bedt om sletting og medisin nedtrapping. Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Anonymkode: c3881...27b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni nachnoo skrev (Akkurat nå): Det er korrekt. Man fjerner kun diagnosen om den er feil. Da er vel neste steg å flytte utenlands, der diagnosen ikke følger meg. Anonymkode: c3881...27b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni nachnoo skrev (7 minutter siden): Man fjerner kun diagnosen om den er feil. Finnes det rettspraksis på dette, eller er det bare en tattforgitthet i helsevesenet fordi ingen pasienter har tatt opp kampen? 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Det er i hvert fall slik Statsforvalteren har konkludert i slike saker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hmm kanskje jeg har misforstått det hele. Jeg ba om en revurdering, bare fordi jeg ikke visste jeg kunne få det slettet. Burde deler ha bedt om sletting og medisin nedtrapping. Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Anonymkode: c3881...27b Trappe ned på medisiner klarer du da helt selv. Eller spør fastlegen din hvordan du skal gjøre det. Anonymkode: 58c0b...e29 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.