AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvordan var din siste time? Jeg ser at min behandler har skrevet i journalen at timen er emosjonell. Hva mente hen med det? Anonymkode: cec76...825 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Fastsatt manus? Nei, jeg vil tro den enkelte behandler sier og gjør det som føles rett for de og pasienten. Har hatt mange siste timer, de skilte seg ikke så mye fra andre, vanlige timer før det for min del. Anonymkode: 43844...187 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.