AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hvordan var din siste time? Jeg ser at min behandler har skrevet i journalen at timen er emosjonell. Hva mente hen med det? Anonymkode: cec76...825 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Fastsatt manus? Nei, jeg vil tro den enkelte behandler sier og gjør det som føles rett for de og pasienten. Har hatt mange siste timer, de skilte seg ikke så mye fra andre, vanlige timer før det for min del. Anonymkode: 43844...187 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2026 den 17.05): Hvordan var din siste time? Jeg ser at min behandler har skrevet i journalen at timen er emosjonell. Hva mente hen med det? Anonymkode: cec76...825 At hn ikke kunne leve uten deg? Anonymkode: 299d6...b3b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): At hn ikke kunne leve uten deg? Anonymkode: 299d6...b3b 🤭 Anonymkode: cec76...825 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.