Gå til innhold

*vinke*


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du har utbytte av innleggelsen, og at dette blir et positivt vendepunkt for deg!

*klem*

................................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemklemklemklemklemklemklemklem*

Glad i deg, bella! Tenker på deg og håper dette blir bra for deg...

*gode vibber*

takk...for..atte................atte..........atte....at..du.... ogsånn....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyyy for et navn på et vakkert hus

*sender sladre-mail til PA*

Masse klemmer + mail

det vakke meningen du skulle se dette :(

heks

kurompe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy for et navn på et vakkert hus

*sender sladre-mail til PA*

Masse klemmer + mail

Hei Liza,

Hvordan går det med deg?

Tenker på deg.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Thinkerbell,

Et sted uten epost, SMS og telefon?

*jøss*

Ønsker deg god reise til de dype skoger på Sulawesi (eller hvor enn det er du skal utenfor GSM rekkevidde). ;-)

*sender deg masse støtte*

Husk å benytte deg av de "verktøyene" du har for å bli bedre, selv om du måtte mene at de ikke er perfekte.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Thinkerbell,

Et sted uten epost, SMS og telefon?

*jøss*

Ønsker deg god reise til de dype skoger på Sulawesi (eller hvor enn det er du skal utenfor GSM rekkevidde). ;-)

*sender deg masse støtte*

Husk å benytte deg av de "verktøyene" du har for å bli bedre, selv om du måtte mene at de ikke er perfekte.

*klem*

usj :(

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter! :(

Kjære Liza,

Jeg ville påstått det var noe vesentlig galt hvis du IKKE "sliter". Faktisk ville det vært skremmende. Det er kanskje ikke mye trøst, men det er likevel verdt å tenke på.

Man ser det så ofte i politikken - de "sterke" er egentlig de svake. Gjør noe "uventet" og de mister balansen og (dette er vesentlig) de klarer ikke å finne den igjen.

Men de som aksepterer at man "sliter" av og til, og at "noen dager ER jævlige", står mye bedre "koblet" til virkeligheten og sin egen posisjon.

Og nei, (før du spør), jeg vet IKKE hvor jeg vil med dette innlegget!

Ihvertfall: selv om du er alene, så har du venner. Selv om du føler deg svak, så har du styrke. Og tristheten din er reell, men det er mange som vil ta hånden din og gå med deg et stykke på veien.

*klem til et menneske jeg har stor respekt for*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

Kjære Liza,

Jeg ville påstått det var noe vesentlig galt hvis du IKKE "sliter". Faktisk ville det vært skremmende. Det er kanskje ikke mye trøst, men det er likevel verdt å tenke på.

Man ser det så ofte i politikken - de "sterke" er egentlig de svake. Gjør noe "uventet" og de mister balansen og (dette er vesentlig) de klarer ikke å finne den igjen.

Men de som aksepterer at man "sliter" av og til, og at "noen dager ER jævlige", står mye bedre "koblet" til virkeligheten og sin egen posisjon.

Og nei, (før du spør), jeg vet IKKE hvor jeg vil med dette innlegget!

Ihvertfall: selv om du er alene, så har du venner. Selv om du føler deg svak, så har du styrke. Og tristheten din er reell, men det er mange som vil ta hånden din og gå med deg et stykke på veien.

*klem til et menneske jeg har stor respekt for*

En god og takknemmelig klem til deg også....før jeg vakler opp trappen som virker så uhyggelig lang og bratt i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj :(

*klem*

Kjære Thinkerbell,

Jeg vet alt det der, men likevel er det bedre å bruke "verktøyet" (fasilitetene) til noe positivt, en bare å glemme alt, eller å forsøke å "lure" dem (som betyr å lure seg selv).

Pass på deg selv, vennen!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god og takknemmelig klem til deg også....før jeg vakler opp trappen som virker så uhyggelig lang og bratt i kveld

Jeg har fordelen av å bo på ett plan - men jeg vakler likevel! :-) Og nå vakler jeg også i seng.

Ønsker deg alt vel (så bra som mulig).

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Thinkerbell,

Et sted uten epost, SMS og telefon?

*jøss*

Ønsker deg god reise til de dype skoger på Sulawesi (eller hvor enn det er du skal utenfor GSM rekkevidde). ;-)

*sender deg masse støtte*

Husk å benytte deg av de "verktøyene" du har for å bli bedre, selv om du måtte mene at de ikke er perfekte.

*klem*

det er et litt sånn amish people møter peace,love & harmony...med en dæsj av rosa.

nå ble du klok nå tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Thinkerbell,

Jeg vet alt det der, men likevel er det bedre å bruke "verktøyet" (fasilitetene) til noe positivt, en bare å glemme alt, eller å forsøke å "lure" dem (som betyr å lure seg selv).

Pass på deg selv, vennen!

*klem*

...................................

....men takk

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Sender mange gode varme klemmer og positive vibber til deg...

Stå på vennen, ikke gi opp...!!

*gode klemmer* til deg...

Er kanskje for sent ute, men jeg prøver iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...