AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Setter du ord på følelsen eller prøver du å skjule den? Hvordan reagerer terapeuten? Jeg sier som regel at jeg er sint på meg selv, men det er ikke sant... Anonymkode: fc537...85c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Ja, er sint noen ganger. Jeg setter ord på følelsen, og han virker fornøyd med det. Jeg klarer ikke så godt alltid å forklare hvorfor jeg blir sint, eller knytte det til noe, det graver han da veldig i. Anonymkode: 5af06...b0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, er sint noen ganger. Jeg setter ord på følelsen, og han virker fornøyd med det. Jeg klarer ikke så godt alltid å forklare hvorfor jeg blir sint, eller knytte det til noe, det graver han da veldig i. Anonymkode: 5af06...b0f Det er interessant at du ikke vet hvorfor du blir sint. Sier terapeuten noe om det? Skammer du deg veldig over at du lot sinne ditt gå ut over en "uskyldig " part? Anonymkode: fc537...85c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.