Gå til innhold

Ringe behandler for hjelp på nattestid


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 39650...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen avtale på at du kan gjøre det synes jeg det er en hårreisende ting å gjøre. Fullstendig respektløst og tonedøvt. Om nettene (i likhet med kvelder og helger) bruker man legevakten hvis noe er kritisk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 39650...576

Har du fått privatnummeret til behandler? Privat eller dps? Du må kontakte legevakten.

Anonymkode: 44ec5...7d1

Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Har du ingen avtale på at du kan gjøre det synes jeg det er en hårreisende ting å gjøre. Fullstendig respektløst og tonedøvt. Om nettene (i likhet med kvelder og helger) bruker man legevakten hvis noe er kritisk. 

Har selvfølgelig en avtale om at jeg kan gjøre det. Men det sitter langt inne likevel.

Anonymkode: 39650...576

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har selvfølgelig en avtale om at jeg kan gjøre det. Men det sitter langt inne likevel.

Anonymkode: 39650...576

Kan jeg spørre hva problemstillingen din er? Er du i krise?

Anonymkode: 44ec5...7d1

Skrevet

Hvis du går i f.eks. DBT-behandling, og har en avtale om å ringe, skal du absolutt gjøre det selv om det er natt, om du står i noe vanskelig som kan føre til at du gjør noe som påvirker behandlingen. 

Anonymkode: 8d1d2...1d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har selvfølgelig en avtale om at jeg kan gjøre det. Men det sitter langt inne likevel.

Anonymkode: 39650...576

Selv med en avtale, ville jeg ha prøvd alt jeg hadde kunnet å unngått og ringe sent på kvelden og på natta.  Da hadde jeg nok heller ringt legevakta.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du går i f.eks. DBT-behandling, og har en avtale om å ringe, skal du absolutt gjøre det selv om det er natt, om du står i noe vanskelig som kan føre til at du gjør noe som påvirker behandlingen. 

Anonymkode: 8d1d2...1d0

Hva er DBT?

Anonymkode: 44ec5...7d1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...