AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Opplevd det noen gang? Jeg har, det skjedde plutselig. Plutselig hadde jeg egne meninger (som før). Alt ute hadde sterkere farger, kunne lukte og høre ting jeg vanligvis ikke hørte lenger. Gikk omkring ig følte alt var surrealistisk i forhold til sanse opplevelser. Begynte å komme i kontakt med følelsene mine og meg selv. Før dette har jeg opplevd mye stress, konstant panikkangst søvnløshet og så depresjon. Utbrenning. Men dette skjedde når jeg sluttet på seroquel. Er årsaken til slikt at jeg var "dempet" av medisinen, eller at depresjon var over? Har du opplevd slikt og hva var årsaken? Anonymkode: 3985d...c2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Opplevd det noen gang? Jeg har, det skjedde plutselig. Plutselig hadde jeg egne meninger (som før). Alt ute hadde sterkere farger, kunne lukte og høre ting jeg vanligvis ikke hørte lenger. Gikk omkring ig følte alt var surrealistisk i forhold til sanse opplevelser. Begynte å komme i kontakt med følelsene mine og meg selv. Før dette har jeg opplevd mye stress, konstant panikkangst søvnløshet og så depresjon. Utbrenning. Men dette skjedde når jeg sluttet på seroquel. Er årsaken til slikt at jeg var "dempet" av medisinen, eller at depresjon var over? Har du opplevd slikt og hva var årsaken? Anonymkode: 3985d...c2f Depresjon over. Anonymkode: 349bd...365 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.