AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Terapien jeg går til nå er mer dyptpløyende enn tidligere og jeg blir veldig aktivert av det. Stressende og vondt, men det må nok til. Anonymkode: c9a1b...8dc 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Har aldri forbundet terapi med velvære. Da tror jeg det er feil type terapi. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Ikkeanonymnok skrev (17 minutter siden): Har aldri forbundet terapi med velvære. Da tror jeg det er feil type terapi. Jeg tenkte mest på en følelse av å bli sett og møtt 😅 Anonymkode: c9a1b...8dc 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tenkte mest på en følelse av å bli sett og møtt 😅 Anonymkode: c9a1b...8dc Aha, det er jo noe helt annet. Å bli sett og møtt bør man bli i hver terapitime, men det kommer kanskje an på hva du legger i det. 0 Siter
Glitter Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Har det som oftest ikke vanskelig etter samtale. Kunne ha det før, men jeg har kommet gjennom det vonde. Nå er fokus mest på å oppnå bedre fungering i hverdagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.