AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det har aldri skjedd meg noe vanskelig i livet så jeg har ingen hendelser å snakke om. Finnes det fortsatt hjelp å få i psykiatrien? Jeg sliter bl.a mye med selvhat. Anonymkode: b0ce3...8f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har aldri skjedd meg noe vanskelig i livet så jeg har ingen hendelser å snakke om. Finnes det fortsatt hjelp å få i psykiatrien? Jeg sliter bl.a mye med selvhat. Anonymkode: b0ce3...8f5 Du må søke kommunen om hjelp, tror ikke kvalifiserer deg til hjelp i soesialist-helse . Anonymkode: 8a959...b2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har aldri skjedd meg noe vanskelig i livet så jeg har ingen hendelser å snakke om. Finnes det fortsatt hjelp å få i psykiatrien? Jeg sliter bl.a mye med selvhat. Anonymkode: b0ce3...8f5 Det er ikke hva du har opplevd eller mangel på hendelser som bestemmer om du får hjelp, det er hvordan du fungerer. Anonymkode: 90d8e...774 0 Siter
Kayia Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har aldri skjedd meg noe vanskelig i livet så jeg har ingen hendelser å snakke om. Finnes det fortsatt hjelp å få i psykiatrien? Jeg sliter bl.a mye med selvhat. Anonymkode: b0ce3...8f5 Det må du spørre fastlegen din om. Ingen på et forum kan svare deg på dette. 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har aldri skjedd meg noe vanskelig i livet så jeg har ingen hendelser å snakke om. Finnes det fortsatt hjelp å få i psykiatrien? Jeg sliter bl.a mye med selvhat. Anonymkode: b0ce3...8f5 Ja, mange psykiatriske lidelser oppstår hos noen uten at det skyldes vanskelige livshendelser som f.eks. schizofreni, bipolar lidelse, depresjoner, ocd, ADHD, pf og sikkert flere. Det finnes hjelp å få for disse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni nachnoo skrev (4 timer siden): Ja, mange psykiatriske lidelser oppstår hos noen uten at det skyldes vanskelige livshendelser som f.eks. schizofreni, bipolar lidelse, depresjoner, ocd, ADHD, pf og sikkert flere. Det finnes hjelp å få for disse. Vel...jeg har forstått det slik at funksjonsnivået skal være betydelig redusert for å få hjelp på DPS. Veldig, veldig mange blir avvist i systemet. Anonymkode: 8a959...b2a 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel...jeg har forstått det slik at funksjonsnivået skal være betydelig redusert for å få hjelp på DPS. Veldig, veldig mange blir avvist i systemet. Anonymkode: 8a959...b2a Ja, dessverre har det blitt slik. Men funksjonsnivå har intet å gjøre med om vanskene skyldes ytre påvirkning eller en mer indre/biologisk årsak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.