AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Å klage over den man ble? Det er jo ikke sånn at du kunne bli noe annet? Bare dine foreldre kunne lage deg, bare det mikrosekundet ditt embryo ble til, kunne du blitt laget. Hadde ikke dine foreldre møttes og hatt seg akkurat da du ble ett embryo, så hadde ikke du blitt født. Det er det eneste spesielle ved deg. Det finnes mange andre som er lik deg, men du er ikke dem. Livet er helt uten iboende mening. Det eneste som kan gi det mening er du. Har du flaks er du naiv nok til å finne mening i ting som er bare tankespinn som f.eks. religion (gammelt tankespinn), eller noe annet nytt tankespinn. Evnt hvis du er heldig så kan du finne mening av kjærlighet og slikt. Hvis du er født solid nok til å kunne opprettholde og skaffe deg venner, kjæreste osv. Hvis ikke må du bare sitte å se på de andre kose seg med meningen de fant som vi ikke fant. En tilskuer med utsikt til noe du ikke kan bli del av fordi du er den du er, fordi den usannsynlige tingen skjedde. To tilfeldige mennesker som var de eneste som kunne skape din bevissthet hadde seg akkurat på det tidspunktet i vårt univers sin tid. Ett knøttlite vindu, ett mikrosekund i ett univers som er hundretusener av millioner år gammelt. Anonymkode: a0aa5...387 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.