AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Sin for å gi henne en god klem. Lurer på hva behandler tenker😅Kan se for seg at min behandler hadde tatt dette opp med meg om jeg oppførte slik og bedt meg ligge unna. Anonymkode: e8a54...2ec 0 Siter
Glitter Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Har kun klemt min tidligere behandler én gang og det var da vi avsluttet etter 5 år, og det var hun som tok initiativet. 😛 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Jeg klemmer min behandler en gang i året, og det er siste gang før jul. Gruer meg litt hver gang, men det går greit. Anonymkode: 12552...8d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Glitter skrev (42 minutter siden): Har kun klemt min tidligere behandler én gang og det var da vi avsluttet etter 5 år, og det var hun som tok initiativet. 😛 Det virker som du er godt likt du, Glitter Anonymkode: 8db6a...7f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg klemmer min behandler en gang i året, og det er siste gang før jul. Gruer meg litt hver gang, men det går greit. Anonymkode: 12552...8d6 Hvorfor gruer du deg? Anonymkode: e8a54...2ec 0 Siter
Glitter Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det virker som du er godt likt du, Glitter Anonymkode: 8db6a...7f7 Joda. Jeg oppfører meg i samtale med helsepersonell så de bruker å like meg i mer eller mindre grad. Er god på galgenhumor også. Hehe. Endret 25. juni av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Glitter skrev (8 minutter siden): Joda. Jeg oppfører meg i samtale med helsepersonell så de bruker å like meg i mer eller mindre grad. Er god på galgenhumor også. Hehe. Du har god sosial kompetanse😃 Anonymkode: e8a54...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Er du der samtidig som den samme pasienten hver gang? Anonymkode: 2bc2d...7ff 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Har ikke klemt noen av mine behandlere. Klemming hører ikke hjemme i en pasient-/behandlerrelasjon synes jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er du der samtidig som den samme pasienten hver gang? Anonymkode: 2bc2d...7ff Faktisk, ja. Vi har nok samme, faste tid og ukedag. Anonymkode: e8a54...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Enten jeg har hatt en kvinnelig eller mannlig behandler har vi alltid pleid å løpe hverandre i møte i en het omfavnelse med tungekyss og full pakke. Anonymkode: 4de93...1ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Enten jeg har hatt en kvinnelig eller mannlig behandler har vi alltid pleid å løpe hverandre i møte i en het omfavnelse med tungekyss og full pakke. Anonymkode: 4de93...1ee 💋💋💋 Anonymkode: e8a54...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enten jeg har hatt en kvinnelig eller mannlig behandler har vi alltid pleid å løpe hverandre i møte i en het omfavnelse med tungekyss og full pakke. Anonymkode: 4de93...1ee Er det ikke det som er vanlig da? 🤣🤣🤣 Anonymkode: 12552...8d6 0 Siter
Glitter Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har god sosial kompetanse😃 Anonymkode: e8a54...2ec Njæ. Ikke egentlig. Men den funker. 😛 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Jeg fikk en klem av hun som hadde vært behandleren min i 5 år da jeg sluttet på dps. Så fikk jeg en liten eske sjokolade også. Dessverre hadde ikke jeg med noe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Glitter skrev (1 time siden): Joda. Jeg oppfører meg i samtale med helsepersonell så de bruker å like meg i mer eller mindre grad. Er god på galgenhumor også. Hehe. Du skrev jo at du har vært en vanskelig pasient også, og destruktiv? Så du har vel ikke oppført deg så bra hele tiden? Men det er sikkert en god følelse å føle at man blir godt likt og kanskje også at man er litt spesiell Anonymkode: 8db6a...7f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Glitter skrev (6 minutter siden): Njæ. Ikke egentlig. Men den funker. 😛 Du virker iallefall veldig reflektert og støttende/konstruktiv mot andre her på forumet. Anonymkode: e8a54...2ec 0 Siter
Glitter Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du skrev jo at du har vært en vanskelig pasient også, og destruktiv? Så du har vel ikke oppført deg så bra hele tiden? Men det er sikkert en god følelse å føle at man blir godt likt og kanskje også at man er litt spesiell Anonymkode: 8db6a...7f7 Ikke på sykehuset. Der har jeg vært rolig. Mot politiet derimot svært destruktiv, mot meg selv svært destruktiv. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du virker iallefall veldig reflektert og støttende/konstruktiv mot andre her på forumet. Anonymkode: e8a54...2ec Takk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er det ikke det som er vanlig da? 🤣🤣🤣 Anonymkode: 12552...8d6 Hmm.. jeg trodde nå det? 🤷 Anonymkode: 4de93...1ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Jeg pleier alltid å kysse min behandler hver gang jeg ser hun. Ender med at politiet kommer. Anonymkode: 6410e...a5b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.