Gå til innhold

Hver gang jeg sitter på venterommet på DPS ser jeg en glad pasient løpe mot behandleren


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sin for å gi henne en god klem. Lurer på hva behandler tenker😅Kan se for seg at min behandler hadde tatt dette opp med meg om jeg oppførte slik og bedt meg ligge unna.

Anonymkode: e8a54...2ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun klemt min tidligere behandler én gang og det var da vi avsluttet etter 5 år, og det var hun som tok initiativet. 😛

Skrevet

Jeg klemmer min behandler en gang i året, og det er siste gang før jul. Gruer meg litt hver gang, men det går greit. 

Anonymkode: 12552...8d6

Skrevet
Glitter skrev (42 minutter siden):

Har kun klemt min tidligere behandler én gang og det var da vi avsluttet etter 5 år, og det var hun som tok initiativet. 😛

Det virker som du er godt likt du, Glitter :) 

Anonymkode: 8db6a...7f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg klemmer min behandler en gang i året, og det er siste gang før jul. Gruer meg litt hver gang, men det går greit. 

Anonymkode: 12552...8d6

Hvorfor gruer du deg?

Anonymkode: e8a54...2ec

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det virker som du er godt likt du, Glitter :) 

Anonymkode: 8db6a...7f7

Joda. Jeg oppfører meg i samtale med helsepersonell så de bruker å like meg i mer eller mindre grad. :) Er god på galgenhumor også. Hehe. 

Endret av Glitter
Skrevet
Glitter skrev (8 minutter siden):

Joda. Jeg oppfører meg i samtale med helsepersonell så de bruker å like meg i mer eller mindre grad. :) Er god på galgenhumor også. Hehe. 

Du har god sosial kompetanse😃

Anonymkode: e8a54...2ec

Skrevet

Er du der samtidig som den samme pasienten hver gang?

Anonymkode: 2bc2d...7ff

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...