AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Dere som sliter psykisk kjenner dere på psykisk smerte eller mer nummenhet? Jeg har alltid brukt å kjenne meg mest nummen men akkurat nå i det siste har jeg kjent på mer psykisk smerte og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den? Må man bare holde ut eller? Anonymkode: a933b...7b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som sliter psykisk kjenner dere på psykisk smerte eller mer nummenhet? Jeg har alltid brukt å kjenne meg mest nummen men akkurat nå i det siste har jeg kjent på mer psykisk smerte og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den? Må man bare holde ut eller? Anonymkode: a933b...7b4 Psykisk smerte i bøtter og lass her. Fullstendig utmattende og vondt. Jeg medisineres, går i terapi og ellers prøver å fokusere på familie/hva jeg kan gjøre for andre. Anonymkode: 8b15d...5f9 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Det er en tråd til på forumet om dette akkurat nå, kanskje du kan få noen tips eller delta der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni XbellaX skrev (13 timer siden): Det er en tråd til på forumet om dette akkurat nå, kanskje du kan få noen tips eller delta der. Hva heter tråden? Jeg klarte ikke finne den? Anonymkode: a933b...7b4 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva heter tråden? Jeg klarte ikke finne den? Anonymkode: a933b...7b4 Den ganske selvforklarende tittelen: "Hva gjør jeg med "alle følelsene", kaos, forvirring og smerte som viser seg etter terapien?" 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Hva mener du med psykisk smerte? Anonymkode: 90a2a...a12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Og denne fra onsdag: Hva gjør du når du får det skikkelig vanskelig etter terapitimen? https://forum.doktoronline.no/topic/501708-hva-gjør-du-når-du-får-det-skikkelig-vanskelig-etter-terapitimen/page/3/#comment-4462078 Anonymkode: 26062...893 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni XbellaX skrev (På 26.6.2026 den 11.31): Den ganske selvforklarende tittelen: "Hva gjør jeg med "alle følelsene", kaos, forvirring og smerte som viser seg etter terapien?" Takk. Skal sjekke den ut. AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 11.42): Hva mener du med psykisk smerte? Anonymkode: 90a2a...a12 Det gjør nesten fysisk vondt men det kommer av at det psykiske er vanskelig = psykisk smerte. Gir det mening? Anonymkode: a933b...7b4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.