Gå til innhold

Andre som ikke bruker solkrem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg er overvektig og dermed ikke går i sommerklær.

Anonymkode: e714a...793

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flaut å innrømme det kanskje, men jeg bruker det ikke. Det er fordi jeg ikke oppholder meg så mye i sola. Vil jeg aktivt sole meg orker jeg som regel maks bare 20 min.

Anonymkode: 566e7...cfe

Skrevet

Man behøver vel ikke solkrem om man ikke eksponerer kroppen for sol. Selv elsker jeg sol på kroppen og bruker stadig solkrem. Daglig i ansiktet - på resten av kroppen etter behov.

Skrevet (endret)

Jeg bruker ikke solkrem er lite ute i solen. 

Endret av Musikk
påskelilje
Skrevet

Jeg bruker solkrem hvis jeg skal ligge og sole meg, eller gå tur lenge i sola. I dag fikk jeg en nydelig sole-ettermiddag/kveld, og da smurte jeg meg. Jeg smører meg ikke til vanlig når jeg bare er litt ute.

Lillemus
Skrevet

Jeg ligger aldri i solen, men om vi skal gå tur i fjellet ved hytta og være ute i mange timer og det er sol - da smører vi oss selvsagt. 

AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (7 timer siden):

Man behøver vel ikke solkrem om man ikke eksponerer kroppen for sol. Selv elsker jeg sol på kroppen og bruker stadig solkrem. Daglig i ansiktet - på resten av kroppen etter behov.

Nei,  Men jeg tenkte på ansiktet.

Anonymkode: e714a...793

Ikkeanonymnok
Skrevet

Bruker ikke solkrem fordi jeg ikke bryr meg om hva som potensielt kan skje. Er endel ute i shorts og t-skjorte.

AnonymBruker
Skrevet

Litt i ansiktet, om jeg skal være mye ute, ikke ellers. Trenger det ikke. Blir ikke brent.

Anonymkode: 1bc67...3fc

Skrevet

Jeg har blitt flinkere til det etter å gått på et par smeller med å bli ganske solbrent en del år.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt i ansiktet, om jeg skal være mye ute, ikke ellers. Trenger det ikke. Blir ikke brent.

Anonymkode: 1bc67...3fc

Jeg blir heller ikke særlig brent, men ønsker å spare huden + beskytte mot både hudkreft og ufarlige prikker.

FjellOgDalar
Skrevet

Det må jeg, for jeg blir fort brent. Siden det er noe klin, dekker jeg meg heller til  med luftige klær. Lin og tynn bomull funker utmerket. Stort sett går jeg med caps el. hatt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...