AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Må legge til at jeg er overvektig og dermed ikke går i sommerklær. Anonymkode: e714a...793 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Flaut å innrømme det kanskje, men jeg bruker det ikke. Det er fordi jeg ikke oppholder meg så mye i sola. Vil jeg aktivt sole meg orker jeg som regel maks bare 20 min. Anonymkode: 566e7...cfe 0 Siter
Ekstra Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Man behøver vel ikke solkrem om man ikke eksponerer kroppen for sol. Selv elsker jeg sol på kroppen og bruker stadig solkrem. Daglig i ansiktet - på resten av kroppen etter behov. 0 Siter
Musikk Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni (endret) Jeg bruker ikke solkrem er lite ute i solen. Endret 25. juni av Musikk 0 Siter
påskelilje Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Jeg bruker solkrem hvis jeg skal ligge og sole meg, eller gå tur lenge i sola. I dag fikk jeg en nydelig sole-ettermiddag/kveld, og da smurte jeg meg. Jeg smører meg ikke til vanlig når jeg bare er litt ute. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg ligger aldri i solen, men om vi skal gå tur i fjellet ved hytta og være ute i mange timer og det er sol - da smører vi oss selvsagt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Ekstra skrev (7 timer siden): Man behøver vel ikke solkrem om man ikke eksponerer kroppen for sol. Selv elsker jeg sol på kroppen og bruker stadig solkrem. Daglig i ansiktet - på resten av kroppen etter behov. Nei, Men jeg tenkte på ansiktet. Anonymkode: e714a...793 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Bruker ikke solkrem fordi jeg ikke bryr meg om hva som potensielt kan skje. Er endel ute i shorts og t-skjorte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Litt i ansiktet, om jeg skal være mye ute, ikke ellers. Trenger det ikke. Blir ikke brent. Anonymkode: 1bc67...3fc 0 Siter
Ftss Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg har blitt flinkere til det etter å gått på et par smeller med å bli ganske solbrent en del år. 0 Siter
Ekstra Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt i ansiktet, om jeg skal være mye ute, ikke ellers. Trenger det ikke. Blir ikke brent. Anonymkode: 1bc67...3fc Jeg blir heller ikke særlig brent, men ønsker å spare huden + beskytte mot både hudkreft og ufarlige prikker. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Det må jeg, for jeg blir fort brent. Siden det er noe klin, dekker jeg meg heller til med luftige klær. Lin og tynn bomull funker utmerket. Stort sett går jeg med caps el. hatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.