AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Må legge til at jeg er overvektig og dermed ikke går i sommerklær. Anonymkode: e714a...793 0 Siter
AnonymBruker Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Flaut å innrømme det kanskje, men jeg bruker det ikke. Det er fordi jeg ikke oppholder meg så mye i sola. Vil jeg aktivt sole meg orker jeg som regel maks bare 20 min. Anonymkode: 566e7...cfe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.