AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Liker han meg sånn egentlig eller liker han meg ikke? Er jeg den pasienten han gruer seg mest til å ha time med? Den styggeste? Latterliggjør og ydmyker han meg i tankene? Dette og mer til. Jeg vet at han selfølgelig ikke egentlig bryr seg og at jeg er patetisk. Klarer ikke å stoppe disse påtrengende tankene. Anonymkode: 7563b...de0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni nachnoo skrev (9 minutter siden): Hva er de konkrete målene for terapien? Det har vi ikke snakket om iom at han er privat psykiater. Mine mål er økt selvfølelse/selvtillit/redusert angst og depresjon. Anonymkode: 7563b...de0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni nachnoo skrev (2 minutter siden): Hva har privat med dette å gjøre? De er ikke så nøye med å sette opp mål?Tar timene som de kommer så ser vi hva som skjer? Dette er kun MIN erfaring i det private. Anonymkode: 7563b...de0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): De er ikke så nøye med å sette opp mål?Tar timene som de kommer så ser vi hva som skjer? Dette er kun MIN erfaring i det private. Anonymkode: 7563b...de0 Jeg går privat (psykolog), og han er i hvert fall veldig opptatt av mål, og tar det noen ganger opp om jeg gjør noe som ødelegger for å nå målene. Anonymkode: 4400e...1e1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Mine mål er: økt frihet, trygghet, glede og håp, med frihet som det viktigste målet. Anonymkode: fb957...d7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mine mål er: økt frihet, trygghet, glede og håp, med frihet som det viktigste målet. Anonymkode: fb957...d7e Hvordan måler du dette? Betyr økt frihet å tørre å gå ut døra, eller å publisere kronikk i avisen om kontroversielt tema, f.eks? Anonymkode: 4400e...1e1 1 Siter
nachnoo Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er ikke så nøye med å sette opp mål?Tar timene som de kommer så ser vi hva som skjer? Dette er kun MIN erfaring i det private. Anonymkode: 7563b...de0 LoF-behandling fører sjelden til betydelige resultat. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvordan måler du dette? Betyr økt frihet å tørre å gå ut døra, eller å publisere kronikk i avisen om kontroversielt tema, f.eks? Anonymkode: 4400e...1e1 Jeg måler det ved at jeg opplever at jeg får mer av det etterhvert som jeg eksponerer meg. Jeg har for eksempel blitt frisk fra vaske-ocd, det er en frihet som ikke kan forstås hvis man ikke har opplevd ocd. Det er ett eksempel på utvikling. Glede er å faktisk føle små glimt av glede i en tilværelse som før var uten verken håp eller glede osv. Anonymkode: fb957...d7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg måler det ved at jeg opplever at jeg får mer av det etterhvert som jeg eksponerer meg. Jeg har for eksempel blitt frisk fra vaske-ocd, det er en frihet som ikke kan forstås hvis man ikke har opplevd ocd. Det er ett eksempel på utvikling. Glede er å faktisk føle små glimt av glede i en tilværelse som før var uten verken håp eller glede osv. Anonymkode: fb957...d7e Men hvordan vet du at du er ferdig da? Hvis du har blitt frisk fra vaske-ocd, og har fått mer frihet, har du jo per definisjon, sånn du selv har formulert det, oppnådd målet ditt, mer frihet. Anonymkode: 4400e...1e1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni nachnoo skrev (1 time siden): LoF-behandling fører sjelden til betydelige resultat. Hva i alle dager er LoF? Anonymkode: 7563b...de0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg går privat (psykolog), og han er i hvert fall veldig opptatt av mål, og tar det noen ganger opp om jeg gjør noe som ødelegger for å nå målene. Anonymkode: 4400e...1e1 Kan jeg spørre hvordan du ødelegger? Selvsabotasje? Anonymkode: 7563b...de0 0 Siter
nachnoo Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva i alle dager er LoF? Anonymkode: 7563b...de0 Lykke og Fromme 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kan jeg spørre hvordan du ødelegger? Selvsabotasje? Anonymkode: 7563b...de0 Selvsabotasje ja. Anonymkode: 4400e...1e1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni nachnoo skrev (9 timer siden): Lykke og Fromme Hører hva du sier. Det er høyst kompetente og "populære" terapeuter i en stor by. Anonymkode: 7563b...de0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.