Gå til innhold

Pris på oppussing av hus


ashild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er noen år siden jeg pussa opp. Da brukte jeg 150.000.- Og da var det billig. Fikk greie snekkere, og gjorde endel selv. Fikk nye vinduer i hele huset, isolasjon og ny bordkledning. Ny kjøkkeninnredning, og fixa det elektriske. Også noen nye lister her og der, og maling etc.

Du kan spare mye ved å bruke tid, jeg ringte norge rundt etter vinduer, og sparte flere tusen kroner på de telefonene. Også hos rørleggere er det store forskjeller.

Noen samarbeider, og kan tilby en pakke pris. Du burde også se på hva dere kan gjøre selv. Det er så avhenig av hva du skal ha gjort, og om huset er så gamelt og vanskjøtret at du kan risikere åfinne råttskader etc.

Du må bare sette degned, ringe rundt å få dem til å komme på befaring, og gi deg en FASTpris på opppussinga.

Det kosterikke noe å få dem til å komme å se på, alle gjør det slik.

Så gir de deg et tilbud. Mulig du er så dristig at du pruter litt. Men, sjekk også om alt av materialer er inkludert, evt. om du kan skaffe dem rimeligere fra et annet sted.

Sørg også for at det står i kontrakten, at DE tar oppryddninga!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal pusse opp vil du få mye bedre svar ved å kontakte håndverkere og be om anbud, enn å komme med så vage spørsmål her inne.

Generell oppussing av hus kan koste fra kr 200 (hvis alt du behøver er å male litt på dørkarmene) til flere millioner.

Ikke sier du hva som skal gjøres og ikke hvordan tilstanden på huset er, da kan du ikke få svar som hjelper deg til å beregne dine kostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...