Gå til innhold

Retz, du overjordiske vakre!


Edvarda

Anbefalte innlegg

Du har en heit en!

Nå drar jeg! Både fra jobb og Norge snart! Litt rart det hele.

Jeg har ikke følit meg helt på topp, så det har blitt lite herifra. Tiden renner fort, fortere enn jeg klarer å finne ut hva som skal med i koffertene hvertfall!

Vi skal ha gravkaffe for meg i dag! :-) Jeg skal se om jeg kan snike meg innom litt senere på dagen.

Diger blaut og røykfyllt ånde smask til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*HRMF*

Siden du ikke påkaller meg ser jeg meg nødt til å meddele min ankomst på egen måte!

Når reiser du da? Sibir, var det dit du skulle? HAH! Den satt tenker jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*HRMF*

Siden du ikke påkaller meg ser jeg meg nødt til å meddele min ankomst på egen måte!

Når reiser du da? Sibir, var det dit du skulle? HAH! Den satt tenker jeg.....

Så godt å se deg igjen ! Bare det jeg ville si :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

DER kom jeg endelig inn! *pes*

Klart jeg vil ha grav-what-ever med deg. Har ingen bestemte planer for dagen likevel, gjorde litt for mye av det gode i går, he he. Tastinga går likevel bra, verre med trappa. ;-)

Har sendt kort til deg, bare sånn for å si god tur, vettu.

*nuss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg igjen ! Bare det jeg ville si :-)))

Deg også! Noen dager siden jeg var her sist nå. Hvordan går det med gampen (hesten altså)? Ska dere til Hoppstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER kom jeg endelig inn! *pes*

Klart jeg vil ha grav-what-ever med deg. Har ingen bestemte planer for dagen likevel, gjorde litt for mye av det gode i går, he he. Tastinga går likevel bra, verre med trappa. ;-)

Har sendt kort til deg, bare sånn for å si god tur, vettu.

*nuss*

Har du flere bilder ??? Guro & mari-Lene f.eks ? Eller kom det ikke frem????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Har du flere bilder ??? Guro & mari-Lene f.eks ? Eller kom det ikke frem????

Ja, var det Guro hun het? Skal sende når jeg får tid, veldig mye å gjøre i dag, slåss og ta igjen alt det tapte på dol og allting. Kanskje jeg ikke får tid å sende det før i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg også! Noen dager siden jeg var her sist nå. Hvordan går det med gampen (hesten altså)? Ska dere til Hoppstad?

Shannon (gampen asså) er sur på meg. Jeg vaska fjeset hennes i går så hun furter :-)

Ikke hoppestad , HOPPESTØL som altså ligger langt pokker i vold oppi det der luskefjellet. Forbi villmarksleiren og hele greia....Laaaangt til fjells. Jeg skal klatre opp i det høyeste treet jeg ser ,og så kan jeg vinke ned til deg. :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det Guro hun het? Skal sende når jeg får tid, veldig mye å gjøre i dag, slåss og ta igjen alt det tapte på dol og allting. Kanskje jeg ikke får tid å sende det før i morgen.

Du sender det nå !

Og hva i svarte granskauen har du gjort med Paal ???? Du stiger jo raskere enn vi andre får orgasme jo !!! Syns "Fuglebryst" kledde deg bedre ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Du sender det nå !

Og hva i svarte granskauen har du gjort med Paal ???? Du stiger jo raskere enn vi andre får orgasme jo !!! Syns "Fuglebryst" kledde deg bedre ;-)))

Sende det nå? Hmm....hva var det du ville kalle det føllet nå igjen????

Ang Paal, så har jeg klødd'n litt på drøver'n. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...