AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har to barn, minste er 9år. Hver gang jeg leverer han til far, har jeg null kontroll på han (noe vi ikke kan ha hele tiden uansett), men intens frykt for at noe skal skje. Enten om de er på badetur med båt. Trafikk, eller at de slipper han ut av syne, så merker jeg bare helt vilt med engstelse. Bør jeg skaffe hjelp? Har noen det sånn som meg? Jeg bruker mye tid på de tankene. Eldste er jeg å veldig redd for, men hun kan passe mer på seg selv. Nesten så jeg gleder meg til de blir litt eldre. Er sp tungt dette 😔 Anonymkode: 67778...66e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har to barn, minste er 9år. Hver gang jeg leverer han til far, har jeg null kontroll på han (noe vi ikke kan ha hele tiden uansett), men intens frykt for at noe skal skje. Enten om de er på badetur med båt. Trafikk, eller at de slipper han ut av syne, så merker jeg bare helt vilt med engstelse. Bør jeg skaffe hjelp? Har noen det sånn som meg? Jeg bruker mye tid på de tankene. Eldste er jeg å veldig redd for, men hun kan passe mer på seg selv. Nesten så jeg gleder meg til de blir litt eldre. Er sp tungt dette 😔 Anonymkode: 67778...66e Jeg er lik deg og mine er ungdommer. Konstant frykt, slapper aldri av. Tror jeg har generalisert angstlidelse. Har du terapeut? Om ikke; bestill time hos en dyktig privat kognitiv terapeut. Anonymkode: 61c19...014 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har to barn, minste er 9år. Hver gang jeg leverer han til far, har jeg null kontroll på han (noe vi ikke kan ha hele tiden uansett), men intens frykt for at noe skal skje. Enten om de er på badetur med båt. Trafikk, eller at de slipper han ut av syne, så merker jeg bare helt vilt med engstelse. Bør jeg skaffe hjelp? Har noen det sånn som meg? Jeg bruker mye tid på de tankene. Eldste er jeg å veldig redd for, men hun kan passe mer på seg selv. Nesten så jeg gleder meg til de blir litt eldre. Er sp tungt dette 😔 Anonymkode: 67778...66e Var det du som skrev om samme problemstilling tidligere i år? Da fikk du flere råd om å søke profesjonell hjelp for dette. Gjør det, start hos fastlegen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Enig i at du absolutt bør søke hjelp for dette. Fastlegen kan henvise deg videre til enten DPS eller kommunen. Anonymkode: 45e5d...0e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig i at du absolutt bør søke hjelp for dette. Fastlegen kan henvise deg videre til enten DPS eller kommunen. Anonymkode: 45e5d...0e0 Tviler for at man får hjelp fra DPS for dette. Men kommunen har lavere terskel. Anonymkode: 61c19...014 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i at du absolutt bør søke hjelp for dette. Fastlegen kan henvise deg videre til enten DPS eller kommunen. Anonymkode: 45e5d...0e0 Tviler på det er så "ille". Men jeg tenker omtrent 75% av tiden min. Sitsomt å ekkelt ! Anonymkode: 67778...66e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Lillemus skrev (1 time siden): Var det du som skrev om samme problemstilling tidligere i år? Da fikk du flere råd om å søke profesjonell hjelp for dette. Gjør det, start hos fastlegen. Mulig det var meg. Håper det hjelper når jeg blir eldre og kansje en mannni livet. Er 36 nå. Anonymkode: 67778...66e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tviler på det er så "ille". Men jeg tenker omtrent 75% av tiden min. Sitsomt å ekkelt ! Anonymkode: 67778...66e Ikke godt å si. Uansett er fastlegen stedet du må starte 🙂 Anonymkode: 45e5d...0e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.