AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg har ikke hatt sex på mange år pga sykdom, men jeg vil absolutt være helt ren for partneren min. Har lett for å føle meg skitten. Han trenger ikke å dusje. Anonymkode: 8a63d...338 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke hatt sex på mange år pga sykdom, men jeg vil absolutt være helt ren for partneren min. Har lett for å føle meg skitten. Han trenger ikke å dusje. Anonymkode: 8a63d...338 Dusje først må være ren og pen. Anonymkode: f7e4d...611 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Postet i feil forum? Anonymkode: 648a3...6b1 Nei Anonymkode: 8a63d...338 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei Anonymkode: 8a63d...338 Men hva har dette med psykiatri å gjøre? Du vil være nydusjet og ren for kjæresten før sex, noe som er helt friskt og normalt. Anonymkode: 648a3...6b1 0 Siter
Grendel Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Jeg vet ikke hva alle andre gjør, men jeg synes det virker litt tvangs- eller angstpreget at man må være helt nydusjet for å ha vanlig sex. Spontan sex blir umulig. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Jeg syntes det er hysterisk å dusje før sex, har sex når jeg har lyst. Dusjer og krever dusjing bare om man lukter er skitten. Anonymkode: a3739...684 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syntes det er hysterisk å dusje før sex, har sex når jeg har lyst. Dusjer og krever dusjing bare om man lukter er skitten. Anonymkode: a3739...684 Det er nok bare meg som alltid føler meg "skitten". Anonymkode: 8a63d...338 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Dusjer nesten aldri rett før sex, bare hvis jeg har svetta masse i løpet av dagen. Og fersk svette er ingen turn off for meg. Har hatt sex med kjæresten min flere ganger etter at hun har kommet rett fra trening, jeg liker lukten hennes. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Drømmeautomat skrev (Akkurat nå): Dusjer nesten aldri rett før sex, bare hvis jeg har svetta masse i løpet av dagen. Og fersk svette er ingen turn off for meg. Har hatt sex med kjæresten min flere ganger etter at hun har kommet rett fra trening, jeg liker lukten hennes. Bra for deg! Det høres helt uaktuelt og avtennende ut å være den svette dama. Hadde følt meg så ekkel for deg! Anonymkode: 8a63d...338 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.