AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har ikke hatt sex på mange år pga sykdom, men jeg vil absolutt være helt ren for partneren min. Har lett for å føle meg skitten. Han trenger ikke å dusje. Anonymkode: 8a63d...338 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke hatt sex på mange år pga sykdom, men jeg vil absolutt være helt ren for partneren min. Har lett for å føle meg skitten. Han trenger ikke å dusje. Anonymkode: 8a63d...338 Dusje først må være ren og pen. Anonymkode: f7e4d...611 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Postet i feil forum? Anonymkode: 648a3...6b1 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Postet i feil forum? Anonymkode: 648a3...6b1 Nei Anonymkode: 8a63d...338 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei Anonymkode: 8a63d...338 Men hva har dette med psykiatri å gjøre? Du vil være nydusjet og ren for kjæresten før sex, noe som er helt friskt og normalt. Anonymkode: 648a3...6b1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.