AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fikk ett mentalt sammenbrudd i timen, hyperventilerte, gråt og kastet opp. Psykiater spurte om jeg ville bli innlagt eller. Anonymkode: 2b6f4...726 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Fikk ett mentalt sammenbrudd i timen, hyperventilerte, gråt og kastet opp. Psykiater spurte om jeg ville bli innlagt eller. Anonymkode: 2b6f4...726 Hvilken sykdom/problemstilling har du? Hvordan har du det nå? Anonymkode: c810e...2b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Det som er så rart, er at du ville ikke spurt om det samme hvis du hadde blitt innlagt somatisk med noe. Det er faktisk legene som gjør sine vurderinger. Anonymkode: b2130...dbb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.