AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg har gått gjennom en periode der jeg føler meg selv som den største idioten i alle situasjoner. Jeg bebreide meg selv og sier konstant unnskyld for ting som ikke er min feil. Tar på meg skyld hele tiden, nesten vil tape i livet og vil at andre skal hate meg. Jeg har lang mobbehistorikk, og vært sammen med to nevnte med sterke narcissistiske trekk. Er dette depresjon eller mishandling skade? Anonymkode: 53178...2e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har gått gjennom en periode der jeg føler meg selv som den største idioten i alle situasjoner. Jeg bebreide meg selv og sier konstant unnskyld for ting som ikke er min feil. Tar på meg skyld hele tiden, nesten vil tape i livet og vil at andre skal hate meg. Jeg har lang mobbehistorikk, og vært sammen med to nevnte med sterke narcissistiske trekk. Er dette depresjon eller mishandling skade? Anonymkode: 53178...2e3 Depresjon! Anonymkode: 9a9e0...fcc 0 Siter
nachnoo Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette depresjon eller mishandling skade? Depresjon som følge av mishandling/skade. Sannsynligvis trenger du både depresjonsbehandling og traumebehandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.